PracaGrupypl.praca.dyskusjeWYPOWIEDZ SIE !!! › WYPOWIEDZ SIE !!!
  • Data: 2002-10-22 10:47:24
    Temat: WYPOWIEDZ SIE !!!
    Od: "Hojtek" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam małe pytanko .

    bardzo lubie dzieci mam doswiadczenie bylem kubusiem Puchatkiem i dzieci
    mnie bardzo lubiały a rodzice zapraszali do domow lecz ten strój niestety
    nie był mój wiec musiałem odmawiać :(

    stad taki pomysł i chce aby rodzice sie wypowiedzieli
    bardzo dziekuje
    mam pare niespodzianek dla dzieci np. planuje wreczac dzieciom dodatkowo
    drobne upominki np.malowanki specjalnie przezemnie zrobione

    pzdrawiam i prosze o dalsze wypowiedzi

    w tym roku chce takze rozpoczac wizyty jako sw mikolaj
    wiec takze prosze o refleksje