PracaGrupypl.praca.dyskusjeWYPOWIEDZ SIE !!! › Odp: WYPOWIEDZ SIE !!!
  • Data: 2002-10-23 11:08:47
    Temat: Odp: WYPOWIEDZ SIE !!!
    Od: "Hojtek" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    Może Wiesz gdzie moge znaleźć jakieś namiary na takie firmy ?
    jak Masz rozeznanie w tym temacie to może Mógł bym liczyc na jakies dobre
    rady? ;-)
    Jakie stawki biora za jakie przyjęcia? ( jak Miałaś doczynienia z taka firmą
    jaki miała plan przyjęć)
    może Sama pracujesz jako taka maskotka? :)
    dziękuje za wszelkie rady i dobre uwagi
    z kąd Jestes?

    Pozdrawiam Bartek

    co myślisz o postaci Kubusia Puchatka?