PracaGrupypl.praca.dyskusje › WOLNE SOBOTY-CO TO TAKIEGO?

  • 1. Data: 2006-06-06 13:26:42
    Temat: WOLNE SOBOTY-CO TO TAKIEGO?
    Od: "MACIEK KROL" <a...@g...pl>

    Witam
    Pracuje w firmie w ktorej nie ma wolnych sobot,urlopow, socialnego, za 1000zl/
    m-c. Praca jest fajna, blisko, no ale te soboty i urlopy;(
    Juz kiedys myslalem zeby moze, przypadkiem;) jakas kontrol to by zmienila..
    Ale dowiedzialem sie ze szef ma w PIP znajomosci, no i owszem przyjada kawke
    wypija i to wszystko.
    ludziska CO ROBIC ?!

  • 2. Data: 2006-06-06 14:15:16
    Temat: Re: WOLNE SOBOTY-CO TO TAKIEGO?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu MACIEK KROL porozsypywal nastepujace haczki:
    > Witam
    > Pracuje w firmie w ktorej nie ma wolnych sobot,urlopow, socialnego, za 1000zl/
    > m-c. Praca jest fajna, blisko, no ale te soboty i urlopy;(
    > ludziska CO ROBIC ?!
    Pogadac z szefem, poprosic o podwyzke, zmienic prace
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-06-07 09:28:41
    Od: herakles <h...@b...pl>

    badzio wrote:

    > Patrze, patrze a tu MACIEK KROL porozsypywal nastepujace haczki:
    > Pogadac z szefem, poprosic o podwyzke, zmienic prace
    Te obfajdane kaczki jakiś urząd anty coś zrobiły, może tam?

  • 4. Data: 2006-06-07 15:09:12
    Od: "MACIEK KROL" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ..
    > Te obfajdane kaczki jakiś urząd anty coś zrobiły, może tam?

    No to juz jest ciekawe, moze tam.. ale gdzie jest to TAM?
    Ktos zna namiary?
    Jak kto pomaze, to w pierwsza wolna sobote z flaszka przyjezdzam;))

  • 5. Data: 2006-06-09 16:12:19
    Od: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com>

    On Tue, 6 Jun 2006 13:26:42 +0000 (UTC), MACIEK KROL wrote:

> [...]
    > Ale dowiedzialem sie ze szef ma w PIP znajomosci, no i owszem przyjada kawke

    Złóż anonimową skargę. Napisz co i jak (jak ma skarga wyglądać powiedzą
    Ci w PIP). Ale postaraj się, bo widzę, że możesz miec problemy z
    napisaniem skargi. WNioskuję to z użytego sformułowania "kontrol". Mówi
    sie i pisze kontrola. :-D
    Nie sądzę, żeby "znajomości w PIP" coś szefowi dały... To duża instytucja
    i nie wiadomo który z inspektorów pojdzie na kontrolę. :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    --
    abakan

  • 6. Data: 2006-06-15 09:08:42
    Od: "MACIEK KROL" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Gracjan Abakanowicz <g...@y...com> napisał(a):

> [...]
    > Nie sądzę, żeby "znajomości w PIP" coś szefowi dały... To duża instytucja
    > i nie wiadomo który z inspektorów pojdzie na kontrolę. :)

    .a jest mozliwosc zalatwienia takicz spraw przez internet?
    Szukalem na stronie PIP ksiazki 'skarg i zazalen';), ale nie moge sie doszukac

  • 7. Data: 2006-06-16 23:01:13
    Od: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com>

    On Thu, 15 Jun 2006 09:08:42 +0000 (UTC), MACIEK KROL wrote:

    > .a jest mozliwosc zalatwienia takicz spraw przez internet?
    > Szukalem na stronie PIP ksiazki 'skarg i zazalen';), ale nie moge sie doszukac

    Można złożyc skargę wysyłając ją pocztą elektroniczną. Musi ona jednak
    spełniać wszystkie te warunki, które ma zawierać złożony snailem albo
    osobiście donos:

    - imię i nazwisko skarżącego, adres zamieszkania i kontakt
    telefoniczny,
    - nazwa, adres (siedziba) pracodawcy, oraz kontakt telefoniczny,
    - przedstawienie naruszeń prawa.

    Powyższe jest bardzo ogólne i warto najpierw jednak zadzwonić do PIP (są
    numery pod którymi udzielane są porady).
    Skarżący ma prawo do anonimowości, co wynika z ustawy o ochronie danych
    osobowych oraz ustawy o PIP. Powinien jednak zawrzeć w donosie zezwolenie
    na przetwarzanie swoich danych osobowych, bo inaczej nie będzie można
    rozpatrzyć skargi. :-) Zachowanie w tajemnicy przed pracodawcą faktu
    zlożenia skargi przez pracownika jest trudne i często nie ma sensu (np.
    pracownik odgraża się pracodawcy, że taką skargę zloży, ewentualnie kopię
    skargi złożonej w PIP daje do wiadomości pracodawcy).
    Dlatego lepiej dla sprawy jest, gdy pracownik zgodzi sie ujwanić fakt
    złożenia donosu, pracodawcy.
    Adresy elektroniczne właściwych Okręgowych Inspektoratów można znaleźć
    w sieci.
    Aha, adresy takie jak interia.pl sa na blacklistach i są blokowane. :-P
    Sprawdzić więc należy, czy postmaster nie wymądrza się w odpowieedzi na
    nasz wypieszczony donosik. :-D

    --
    abakan

  • 8. Data: 2006-06-17 07:27:00
    Od: Gracjan Abakanowicz <g...@y...com>

    On Thu, 15 Jun 2006 09:08:42 +0000 (UTC), MACIEK KROL wrote:

    > .a jest mozliwosc zalatwienia takicz spraw przez internet?
    > Szukalem na stronie PIP ksiazki 'skarg i zazalen';), ale nie moge sie doszukac

    Źle szukałeś, zarządzenie GIP w sprawie organizacji przyjmowania,
    rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w jednostkach
    organizacyjnych Państwowej Inspekcji Pracy jest tutaj:

    http://tinyurl.com/lbl48

    zmiany do niego tutaj:

    http://tinyurl.com/fwom4

    Nie wiem czy nie ma jeszcze jakichś zmian... Poszukaj sobie. :-)

    --
    abakan