PracaGrupypl.praca.szukana › [WAW] Szukam pracy roznej, kazdej

  • 1. Data: 2005-06-15 10:39:46
    Temat: [WAW] Szukam pracy roznej, kazdej
    Od: "Rufous" <r...@w...pl>

    Witam!!

    Mam na imie Rafal. Wlasnie koncze 2 rok studiow dziennych na Politechnice
    Warszawskiej na kierunku Mechatronika.
    Interesuje mnie kazda praca
    Moje umiejetnosci:
    -wszystko to co nauczylem sie na studiach (podstawy elektroniki,
    elektrotechnika, mechanika itp)
    -programowanie VB, Delphi (http://www.rufous.prv.pl)
    -posiadam ksiazeczke sanepidu (kelner, barman)
    -umiejetnosc serwisowania rowerow

    Jestem dyspozycyjny, ambitny, kreatywny, kontaktowy i bardzo szybko sie
    ucze. Oczywiscie najbardziej interesowalaby mnie praca, ktora wymagala by
    ode mnie troche wlasnej inicjatywy, ale rozpatrze kazda oferte!
    Kontakt:
    e-mail: rufous (malpa) wp (kropa) pl
    tel: 502985336

    Pozdrawiam!!