PracaGrupypl.praca.szukana › [WARSZAWA} {GRAFIK} {PRACA STALA - ETAT]

  • 1. Data: 2005-09-22 22:01:03
    Temat: [WARSZAWA} {GRAFIK} {PRACA STALA - ETAT]
    Od: "Dragonfy" <d...@e...pl>

    Witam

    Mam 24 lata, jestem po szkole plastycznej, obecnie studiuje zaocznie
    Dzialania Multimedialne.
    Do tej pory (2 lata) pracowalem w radomskiej firmie AVAX zajmujacej sie
    produkcja systemow wystawienniczych.
    W firmie tej prowadzilem dzial kreatywny.
    Do moich obowiazkow nalezalo:Realizowanie projektu wraz z zespolem grafikow,
    kontakt z klientem, prowadzenie strony internetowej,
    projektowanie graficzne materialow reklamowych i przygotowanie ich do druku
    wielkoformatowego na ploterze Mutoh RJ 6100, oraz wprowadzanie
    nowosci multimedialnych.
    www.dominikweryk.prv.pl - (portfolio+CV)

    W wolnym czasie projektowalem na zlecenie :
    Plakaty
    Strony internetowe
    Krotkie animacje (spoty)
    Okladki do ksiazek