-
1. Data: 2003-10-06 09:08:12
Temat: WARSZAWA/ASYSTENTKA
Od: "ania" <b...@h...com>
Szukam pracy jako asystentka/sekretarka, asystentka działu księgowości,
posiadam stosowne doświadczenie zawodowe.
UMIEJĘTNOŚCI:
Znajomość j.angielskiego.
Znajomość środowiska Windows.
Bardzo dobra znajomość internetu.
Czuwanie nad terminowym załatwianiem spraw firmy.
Prowadzenie i zarządzanie biurem.
Znajomość SYMFONII (HANDEL, KADRY I PŁACE), WF Mag.
Znajomość bankowości elektronicznej (MULTICASH).
Umiejętność korzystania z zasobów sieci intranetowej oraz sieci globalnej.
Znajomość przepisów prawa administracyjnego, prawa pracy, finansowego,
rozliczeń ZUS.
Komunikatywność, samodzielność, zaangażowanie.
Zdolność podejmowania samodzielnych decyzji, otwarty umysł, kreatywność.
Proszę o poważne oferty pod e-mail: b...@h...com lub nr mobile:
0-504-541-163
Pozdrawiam
ania
Najnowsze w dziale Praca
-
Czy w dużych firmach naprawdę zarabia się więcej? Analiza raportu płacowego wiosna/lato 2025
-
Zmiany w wynagrodzeniach w I półroczu 2025: które branże zyskują, a które tracą?
-
Samozatrudnienie a urlop - czy kontrakt B2B daje prawo do urlopu?
-
Wczasy pod gruszą i inne benefity od firmy. Na co można liczyć?