PracaGrupypl.praca.dyskusje › VW Poznan - pilne!

  • 1. Data: 2002-08-09 13:48:03
    Temat: VW Poznan - pilne!
    Od: "Wilbert" <w...@2...pl>

    Witam wszystkich!
    Ide jutro do VW na I etap rekrutacji. Jak mnie poinformowano beda sprawdzali
    zdolnosci interpersonalne. Z tego co zrozumialem bedzie jednoczesnie wieksza
    liczba kandydatow wiec chyba jakies zadania grupowe albo co. No wlasnie -
    czego mozna sie spodziewac, na co sie przygotowac? Moze ktos ma
    doswiadczenia z VW?
    Jesli to ma znaczenie to chodzi o stanowisko w dziale logistyki.

    Za konstruktywne podpowiedzi z gory dzieki

    Pozdrawiam
    Wilbert

  • 2. Data: 2002-08-09 18:28:12
    Temat: Re: VW Poznan - pilne!
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Fri, 9 Aug 2002 15:48:03 +0200, "Wilbert" <w...@2...pl> wrote:

> [...]
    >liczba kandydatow wiec chyba jakies zadania grupowe albo co. No wlasnie -
    >czego mozna sie spodziewac, na co sie przygotowac?

    Przygotuj się na wszystko. Nawet na testy na inteligencje (autentyk).
    Jeżeli będzie większa liczba kandydatów to można spodziewać się
    jakichś zadań grupowych, rozwiązywanie problemów w grupie - ma to na
    celu sprawdzenie czy potrafisz współdziałać z innymi czy jesteś typem
    indywidualisty. Co jeszcze? Pewnie jakaś rozmowa ze specem HR.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 3. Data: 2002-08-12 12:39:50
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wilbert" <w...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > doswiadczenia z VW?
    > Jesli to ma znaczenie to chodzi o stanowisko w dziale logistyki.
    >
    > Za konstruktywne podpowiedzi z gory dzieki

    Jeśli do zaoferowania masz konkretną wiedze, a nie zdolności "pajacowania",
    to sobie odpuść. Byłem jakieś pół roku temu w tej firmie na Assasement
    Center. Na ten etap przyjęli bardzo dużo osób, często, jak się potem
    okazało, nie wiadomo po co. Ja startowałem jako informatyk z ogłoszenia,
    jakie zamiescili w internecie o poszukiwaniu specjalistów do obsługi w pełni
    zautomatyzowanej lakierni.

    NA pierwszym etapie rozmowy kazali nam zbudowac z papieru wiatrak. Z 6 osób
    jedna od razu kapnęła się, w czym rzecz i wyszła. Reszta zadanie zaliczyła.
    Na drugim etapie pytali mnie o dzieciństwo, plany życiowe i inne takie
    bzdury, jak to HR. Żadnych konkretnych pytań. Mieli odezwać się w ciągu 2
    tyg. Po miesiącu zadzwoniłem sam i dowiedziałem się, że poszukiwali
    MECHANIKÓW, a to ogłoszenie, na które odpowiedziałem, było dawno nieaktualne
    ;(

    Minęło już pół roku, a ja nadal mam niesmak do tej firmy. Tak naprawdę
    dziwię się tej firmie, że stosuje metody rekrutacji, które dawno wiele
    poważnych firm uznało za nieskuteczne.

    Krótko mówiąc - jeśli możesz, daruj sobie. Choć może w kwestii ekonomistów
    jest inaczej.

    Pozdrawiam
    Jakub