PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa-zlecenie a zmiana pracy, zwolnienie › Umowa-zlecenie a zmiana pracy, zwolnienie
  • Data: 2003-02-15 15:12:09
    Temat: Umowa-zlecenie a zmiana pracy, zwolnienie
    Od: "zwykly" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.

    Taki o to mam dylemat:

    Jestem obecnie zatrudniony na UMOWE-ZLECENIE NA CZAS NIEOKREŚLONY w pewnej
    firmie. Praca podchodzi mi srednio wiec zaczalem szukac czegos innego. I
    znalazłem: tzn. przeszedłem rozmowe kwalifikacyjną, wybrali mnie, tylko ze
    każą czekac az zostana zalatwione wszystkie sprawy z nowym etatem wewnątrz
    firmy (wtedy bedziemy cos podpisywac).
    Wiadomo więc ze w dzisiejszych czasac przez ten czas oczekiwania moze sie
    stac wszystko np. nowy pracodawca zmieni zdanie z jakiegos powodu itd. itp.

    Moje pytanie jest nastepujące:

    - co mi grozi jesli (w przypadku gdy juz dostane tą prace - podpisze umowe)
    przestane z dnia na dzien prace w starej firmie np. wysle im maila: "sory
    ale koncze wspólprace :) papa" ? Czy musze wczesniej poinformowac pracodawce
    o moich planach? Czy nie mam sie tym przejmowac i robic co mi sie podoba :)?

    Moze ktos pomoze i podpowie jak mam to rozegrac....- gdy wszystko pójdzie po
    mojej mysli ...oby...:)

    Pozdrawiam wszystkich

    Zwykly