PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o prace na czas określony i wypowiedzenie › Umowa o prace na czas określony i wypowiedzenie
  • Data: 2003-09-10 18:43:07
    Temat: Umowa o prace na czas określony i wypowiedzenie
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy dopisek na umowie o pracę na czas pół roku o treści "skrócony okres
    wypowiedzenia umowy - 2 tygodnie" ma w ogóle jakieś znaczenie? Z tego co
    wiem i czytałem w KP umowa na czas określony <=6mies. nie może zostać w
    ogóle wypowiedziana. Można wypowiedzieć tylko umowę na okres dłuższy i pod
    warunkiem, że było to określone w umowie...mam rację?