PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa O dzielo a ubezpieczenie

  • 1. Data: 2003-10-17 16:33:22
    Temat: Umowa O dzielo a ubezpieczenie
    Od: "Arek" <s...@n...dzieki>

    Witam
    Czy pracujac na podst. umowy o dzielo przysluguje mi ubezpieczenie
    zdrowotne??
    A jesli tak, to co zrobic gdy aktualnie nie wykonuje pracy (przerwa miedzy
    umowami 2 tyg.) by moc skorzystac z 'panstwowej' opieki zdrowotnej?? -
    zarejstrowac sie na kilka dni jako bezrobotny??

    Pozdr.
    Arek

  • 2. Data: 2003-10-17 17:05:12
    Temat: Re: Umowa O dzielo a ubezpieczenie
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik Arek napisał, Dnia 03-10-17 18:33:

    > Czy pracujac na podst. umowy o dzielo przysluguje mi ubezpieczenie
    > zdrowotne??

    Nie.

    > co zrobic gdy aktualnie nie wykonuje pracy (...)
    by moc skorzystac z 'panstwowej' opieki zdrowotnej?? -
    > zarejstrowac sie na kilka dni jako bezrobotny??

    Jest to, na podstawie relacji gazetowych, praktyka dość popularna, acz
    niezgodna z prawem.
    Możesz sam sobie opłacać składkę.

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 3. Data: 2003-10-17 19:49:08
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | by moc skorzystac z 'panstwowej' opieki zdrowotnej?? -
    |
    | Jest to, na podstawie relacji gazetowych, praktyka dość popularna, acz
    | niezgodna z prawem.

    A niby dlaczego?

    | Możesz sam sobie opłacać składkę.

    Zgadza się.

    Andrzej K.

  • 4. Data: 2003-10-18 09:18:27
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik Oberfeldkurat napisał, Dnia 03-10-17 21:49:

    > A niby dlaczego?

    Oczywiście przeoczyłem najistotniejsze. :-(
    Czyli nie wykonywanie żadnej pracy w chwili obecnej.

    100 X (Nie będę pisał na newsy po 10h siedzenia przed monitorem).

    --
    Zbyszek Tuźnik
    z...@p...onet.pl