PracaGrupypl.praca.dyskusje › Trudna sprawa !

  • 1. Data: 2003-06-21 21:32:59
    Temat: Trudna sprawa !
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam grupę !!!

    Mam nie lada orzech do zgryzienia! Pracuje w prywatnej szkole średniej -
    zarobki jako nauczyciel wiadomo słabe. W tym roku jest tragicznie umowa o
    pracę wygasa z czerwcem i przez dwa miesiące jestem bez środków . Od września
    mam obiecaną pracę dalej w tej szkole . Ale jak tu żyć w wakacje .
    Mam pytanie do Was co zrobić zatrudnić się z w Urzędzie Pracy jako bezrobotna
    na okres 2 miesięcy czy może -nie . Nie wiem co będzie z ZUS-em .Nie wiem czy
    przepadnie ciągłosc pracy co z ubezpieczeniem Jaką widzicie możliwośc .
    Prosze o pomoc
    Ania .

  • 2. Data: 2003-06-22 09:17:57
    Temat: Re: Trudna sprawa !
    Od: "tomek" <t...@a...net.pl>

> [...]
    czy
    > przepadnie ciągłosc pracy co z ubezpieczeniem Jaką widzicie możliwośc .

    Jezeli chcesz sie "zatrudnic jako bezrobotna" to nie dziwie sie ze masz
    slabe zarobki.
    A tak serio to jak mozna mowic o zarobkach rzedu 1200-1500 zl netto za 22
    albo 25 godzin pracy tygodniowo - slabe zarobki.
    Ludzie potrafia pracowac po 10-12 godzin dziennie za 800.

    pozdr tomek

  • 3. Data: 2003-06-22 11:26:34
    Od: Piotr Kołaczek <p...@p...onet.pl>

    tomek wrote:

> [...]
    > albo 25 godzin pracy tygodniowo - slabe zarobki.
    > Ludzie potrafia pracowac po 10-12 godzin dziennie za 800.

    ... co nie oznacza, że 1200 - 1500 pln to są duże pieniądze. I nie jest
    prawdą, że na te pieniądze pracuje się 22 albo 25 godzin tygodniowo. To
    jest czas, jaki spędzasz z uczniami. Dodaj do tego przygotowanie lekcji,
    sprawdzianów, poprawę tychże, uzupełnianie dokumentacji itp. Jeśli chce się
    uczyć na dobrym poziomie to naprawdę trzeba sporo popracować poza szkołą.

    pozdrawiam Piotr

  • 4. Data: 2003-06-22 13:22:54
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > A tak serio to jak mozna mowic o zarobkach rzedu 1200-1500 zl netto za 22
    > albo 25 godzin pracy tygodniowo - slabe zarobki.
    > Ludzie potrafia pracowac po 10-12 godzin dziennie za 800.

    Uczyłeś kiedyś, albo masz z tym jakieś doświadczenie?
    Moja dziewczyna jest nauczycielką (szkoła państwowa) i możesz być pewnien, że
    praca w tym zawodznie nie kończy się na planie lekcji (z obserwacji
    śmiało mogę powiedzieć, że czasu godzinowy w tygodniu dodać ok. 3/4 tego czasu...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2003-06-22 13:39:55
    Temat: Odp: Trudna sprawa !
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    Użytkownik Piotr Kołaczek <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bd43pb$ok4$...@S...icm.edu.pl...

> [...]
    się
    > uczyć na dobrym poziomie to naprawdę trzeba sporo popracować poza szkołą.

    Inna sprawa gdzie znależć nauczyciela, który uczy na dobrym poziomie???

    pozdr Siara
    press e...@w...pl

  • 6. Data: 2003-06-22 15:19:04
    Temat: Re: Odp: Trudna sprawa !
    Od: Piotr Kołaczek <p...@p...onet.pl>

    Siara wrote:

    ===================== Ciach ========================

    > Inna sprawa gdzie znależć nauczyciela, który uczy na dobrym poziomie???
    >
    > pozdr Siara
    > press e...@w...pl

    Kilka moich koleżanek i paru kolegów robi - moim zdaniem - naprawdę dobrą
    robotę. Przypuszczam więc, że można i to, wbrew pozorom, nie tylko w
    szkołach prywatnych/społecznych.

    Piotr

  • 7. Data: 2003-06-22 16:36:26
    Temat: Odp: Odp: Trudna sprawa !
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    W szkołach społecznych/prywatnych jest pod tym względem jeszcze gorzej!!! W
    końcu kto płaci na utrzymanie takiej szkoły??? Oczywiście to nie znaczy że
    nie ma tam dobrych nauczycieli:)

    pozdr Siara
    press e...@w...pl

    Użytkownik Piotr Kołaczek <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bd4hd8$g0b$...@S...icm.edu.pl...

  • 8. Data: 2003-06-23 08:18:20
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    dziwisz sie, "ciało pedagogiczne " zawsze było nie zadowolone.

  • 9. Data: 2003-06-23 08:22:46
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    ale bzdura, jak ja słyszę to tłumaczenie, że przygotowanie do sprawdzianów,
    godzina wychowawcza i inna bzdura to też praca to mi sie słabo robi. A kto
    powiedział ze ten który nie pracuje jako nauczyciel zaraz po 15:00 kończy
    pracę i nic nie robi. Tutaj też się przygotowujesz i pracujesz po godzinach
    za friko.
    i prosz niech nuczyciele w koncu wymyślą mocniejsze i sensowniejsze jak na
    te czasy argumenty.

  • 10. Data: 2003-06-23 08:28:06
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "KK" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > dziwisz sie, "ciało pedagogiczne " zawsze było nie zadowolone.

    Po pierwsze zgodnie z netykietą odpisuje sie pod postem. Po drugie nie
    spamuje sie czyli nie powinno się pisać jeżeli to nic nie wnosi do dyskusji.
    Po trzecie proponuje zostać nauczycielka, popracować pare lat i b. chetnie
    zbadam wtedy poziom Pani zadowolenia.