PracaGrupypl.praca.dyskusje › Telekomunikacja - duże zwolnienia !!!

  • 1. Data: 2002-12-03 02:44:28
    Temat: Telekomunikacja - duże zwolnienia !!!
    Od: "Lolek" <l...@N...gazeta.pl>

    tak sobie czytam grupe bo już dzisiaj nie mam pracy, i jestem wściekły na
    mojego kierownika/dyrektora. bo dostalem wypowiedzenie z takimi głupimi
    powodami że aż krew się w człowieku gotuje.
    sama firma uważa się za największą firmę telefonii komórkowej, ale niestety
    (na moją niekożyść) ma chyba problemy finnasowe bo zwalnia pracowników na
    potęgę. wiem że ma być zwolnionych ok 700 osób.
    miałem nie mówić jak to firma ale powiem, a co tam.
    tą firmą jest ERA (już nie "gsm")
    z drugiej strony to ciekawe bo oficjalnie nie ma zwolnien w erze a po całej
    firmie chodzą informacje co planują "wielkie głowy", a strach wśród
    pracowników jest tak wielki że atmosfera w ostatnim miesiącu zrobiła się
    nieznośnie "zgniła" (i bardzo nerwowa).
    czemu taka duża firma pozbywa się pracowników w taki świński sposób? przeciaż
    jest ich stać na godne pożegnanie pracowników

    .. dziwny jest ten świat ....
    a o pracę ciężko
    pzdr

  • 2. Data: 2002-12-03 07:17:09
    Temat: Re: Telekomunikacja - duże zwolnienia !!!
    Od: ErkA <B...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Dec 2002 02:44:28 +0000 (UTC), "Lolek"
    <l...@N...gazeta.pl> wrote:

    >.. dziwny jest ten świat ....
    >a o pracę ciężko
    Tak to jest w wielkich korporacjach....ja zycze tym "wielkim glowom",
    by w przyszlosci oni zostali wyrzuceni na bruk...chociaz co za roznica
    w jakim zarzadzie sie kradnie....

    --
    pozdrawiam
    rafi

  • 3. Data: 2002-12-03 10:09:55
    Od: "Piotr" <m...@N...gazeta.pl>

    Lolek <l...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > tak sobie czytam grupe bo już dzisiaj nie mam pracy, i jestem wściekły na
    > mojego kierownika/dyrektora. bo dostalem wypowiedzenie z takimi głupimi
    > powodami że aż krew się w człowieku gotuje.

    Może warto sprawdzić, czy takie wypowiedzenie nie zepsuje Ci papierów?
    Przecież jeśli masz w dokumentach coś np. o niewywiązywaniu się z obowiązków
    czy cos w tym rodzaju, to możesz mieć później problemy.
    A zawsze możesz postarać się o zmianę wpisów - albo u pracodawcy, albo w
    sądzie pracy...

> [...]
    > potęgę. wiem że ma być zwolnionych ok 700 osób.
    > miałem nie mówić jak to firma ale powiem, a co tam.

    czy to nie podpada pod zwolnienie grupowe, o ktorym powinien byc informowany
    urząd pracy?

> [...]
    > firmie chodzą informacje co planują "wielkie głowy", a strach wśród
    > pracowników jest tak wielki że atmosfera w ostatnim miesiącu zrobiła się

    no to pieknie tam działa PR wewnętrzny:(

    > czemu taka duża firma pozbywa się pracowników w taki świński sposób?
    przeciaż
    > jest ich stać na godne pożegnanie pracowników
    to rzeczywiście ciekawe, bo w końcu zatrudnieni tam to specjaliści, którzy
    może za kilka lat będa potrzebni znowu w tej firmie...

    > ... dziwny jest ten świat ....
    > a o pracę ciężko
    > pzdr

    Powodzenia w szukaniu czegoś nowego!

  • 4. Data: 2002-12-03 15:04:28
    Od: "berling" <b...@N...gazeta.pl>

    a to ciekawe, bo mam znajomego, który niedawno został tam zatrudniony i to na
    szeregowe stanowisko!

  • 5. Data: 2002-12-03 16:12:25
    Od: "Rafał Szulc" <r...@b...pl>

    Ja mam kumpla w Ideii, pracuje tam 1,5 roku i jak mi ostatnio sam
    powiedzial,od kiedy sie dostal to nikt nowy nie przybyl do oddzialu w
    poznaniu...
    A gdy pytalem czy moze moglby mi pomoc, no to on na to ze pewnie jak cos
    bedzie
    A przeciez na stronie Ideii tyle ofert pracy,coz z tego skoro jak sam kolega
    moj powiedzial, to tylko wymog ISO zeby byly ogloszenia, a w rzeczywistosci
    szychy bija sie o etaty,niektorzy maja po 2 albo 3...
    :)
    Sam wiem o GSMie i UMTSie prawie wszystko a i tak siedze w domu. Skonczylem
    kierunek gdzie operatorzy powinni wyciagac po mnie rece i co...
    Panowie szkoda gadac...!!!!!!

    pozdrawiam

    Użytkownik Lolek <l...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ash5qc$b37$...@n...gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 6. Data: 2002-12-03 20:07:33
    Od: "c2h5oh" <c...@g...pl>

    "Lolek" <l...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > powodami że aż krew się w człowieku gotuje.
    > sama firma uważa się za największą firmę telefonii komórkowej, ale niestety
    [...]

    Cześć
    Zwalniają wszystkich jak leci, czy z określonych działów tylko?

    c2h5oh

  • 7. Data: 2002-12-03 20:12:38
    Od: "c2h5oh" <c...@g...pl>

    "Rafał Szulc" <r...@b...pl> wrote in message

    > Sam wiem o GSMie i UMTSie prawie wszystko a i tak siedze w domu. Skonczylem
    > kierunek gdzie operatorzy powinni wyciagac po mnie rece i co...
    > Panowie szkoda gadac...!!!!!!

    Łączę się w bólu;)
    Od jakiego czasu poszukujesz roboty w branży? A może się orientujesz jak
    wygląda sprawa poza granicami Najjaśniejszej?

    c2h5oh - też telekomunikant:)

  • 8. Data: 2002-12-04 00:14:38
    Od: "Lolek" <l...@N...gazeta.pl>

    c2h5oh <c...@g...pl> napisał(a):

    > Cześć
    > Zwalniają wszystkich jak leci, czy z określonych działów tylko?
    >
    > c2h5oh

    z tego co wiem zwalniają po kilka osób z wszystkich działów
    utrzymują się najczęściej Ci z szeroookimi plecami

  • 9. Data: 2002-12-04 00:27:47
    Od: "Lolek" <l...@N...gazeta.pl>

    Piotr <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > czy cos w tym rodzaju, to możesz mieć później problemy.
    > A zawsze możesz postarać się o zmianę wpisów - albo u pracodawcy, albo w

    Pozew złożę na pewno bo te bzdury, które mi powypisywali to niezła chamówa

    > niestety
    >
    > czy to nie podpada pod zwolnienie grupowe, o ktorym powinien byc
    >informowany urząd pracy?

    ale to tak sprytnie rozłożyli w czasie żeby uniknąć m.in. odpraw dla pracowników
    jakie należą się w przypadku zwolnień grupowych oraz wszelkiego rozgłosu, że ERA ma
    problemy finansowe

    > no to pieknie tam działa PR wewnętrzny:(

    PR ? - co to jest? oświeć mnie proszę :)

    > przeciaż
    > to rzeczywiście ciekawe, bo w końcu zatrudnieni tam to specjaliści, którzy
    > może za kilka lat będa potrzebni znowu w tej firmie...

    na pewno już nie wrócą do nich, ja nie chcę już oglądać buraczanej mordy mojego
    dyrektora , wrrrr >:->

    > Powodzenia w szukaniu czegoś nowego!

    już zacząłem ale rynek pracy nie jest już taki jak kilka lat temu :(

  • 10. Data: 2002-12-04 00:30:59
    Od: "Lolek" <l...@N...gazeta.pl>

    berling <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > a to ciekawe, bo mam znajomego, który niedawno został tam zatrudniony i to na
    > szeregowe stanowisko!

    a w jakim dziale?
    penie HOTLINE, tylko że tam jest zajebista rotacja pracowników, non stopem
    zatrudniają jednych a drugich zwalniają (jakaś dziwna polityka tam panuje),
    coś wiem na ten temat