PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pozew - kto wygrał w Sądzie Pracy?

  • 1. Data: 2002-12-03 01:00:23
    Temat: Pozew - kto wygrał w Sądzie Pracy?
    Od: "JohnBlack" <j...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Czy są jakieś osoby czytające tą grupę, które po złożeniu Pozwu w Sądzie
    Pracy wygrały sprawę z nieuczciwym pracodawcą?
    Ponieważ dwa miesiące temu sam złożyłem taki Pozew w Sądzie Pracy (możecie o
    tym poczytać tutaj: http://www2.gazeta.pl/usenet/704534,27014.html?
    group=pl.praca.dyskusje&tid=28237 ).
    Ponieważ słyszałem już różne zdania, od "napewno wygrasz" do "nie ma sensu bo
    to za duża firma, ma armię prawników i przegrasz z nimi".
    A co wy szanowni grupowicze uważacie?

    Pozdrawiam
    Janusz (JohnBlack)

  • 2. Data: 2002-12-03 07:26:41
    Temat: Re: Pozew - kto wygrał w Sądzie Pracy?
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>

    A co było w tych podpisanych przez ciebie lojalkach? Wszystkie jakie do tej
    pory widziałem, mówiły o zwrocie kosztów, gdybyś to ty "porzucił"
    pracodawcę.

    pzdr.
    SławekM

  • 3. Data: 2002-12-03 14:58:12
    Od: "JohnBlack" <j...@N...gazeta.pl>

    SławekM <m...@p...USUN.onet.pl> napisał(a):

    > A co było w tych podpisanych przez ciebie lojalkach? Wszystkie jakie do tej
    > pory widziałem, mówiły o zwrocie kosztów, gdybyś to ty "porzucił"
> [...]

    Onie twierdzą że na podstawie jdnego z punktów o następującej treści:

    "FIRMA może dochodzić należności z tytułu kosztów poniesionych na szkolene Pracownika
    jeżeli:
    - ...
    - FIRMA rozwiąże stosunek pracy bez wypowiedzenia z winy Pracownika;
    - ..."

    mogą wymagać odemnie zwrotu kosztów.
    Według mnie nie powinni. I błędne koło się zamyka :)
    A jakie jest twoje zdanie?

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 4. Data: 2002-12-03 16:40:34
    Temat: Re: Re: Pozew - kto wygrał w Sądzie Pracy?
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>

    On Tue, 03 Dec 2002 14:58:12 +0000, JohnBlack wrote:

> [...]

    szkolene Pracownika jeżeli:
    > - ...
    > - FIRMA rozwiąże stosunek pracy bez wypowiedzenia z winy Pracownika;

    Mówiąc po ludzku to jest dyscyplinarka.

    > - ..."
    >
    > mogą wymagać odemnie zwrotu kosztów.
    > Według mnie nie powinni. I błędne koło się zamyka :)
    > A jakie jest twoje zdanie?

    Jeśli nie wywalili Ciebie dyscyplinarnie to możesz spać spokojnie,
    próbują Ciebie tylko zastraszyć.

    Rygel

  • 5. Data: 2002-12-04 00:43:39
    Od: "JohnBlack" <j...@N...gazeta.pl>

    Frogesty Rygel <r...@g...pl> napisał(a):

    > szkolene Pracownika jeżeli:
    >
    > Mówiąc po ludzku to jest dyscyplinarka.

    a tego "kwiatka" to nie dostałem, czyli dobrze wyszkolili sobie pracownika a później
    zwolnili mnie, kurde przecież powinni zwolnić kilku dyrektorzynów to może by firma
    mniej straciła

    > Jeśli nie wywalili Ciebie dyscyplinarnie to możesz spać spokojnie,
    > próbują Ciebie tylko zastraszyć.
    >
    > Rygel

    czyli niezłe kłamczuchy z nich są
    nie dam się tak łatwo zastraszyć