PracaGrupypl.praca.dyskusjeTeleinformatyka / informatyka › Teleinformatyka / informatyka
  • Data: 2003-07-10 15:45:39
    Temat: Teleinformatyka / informatyka
    Od: "[bartek]" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich!
    Wlasnie dostalem sie na studia, na politechnike wroclawska, na dwa kierunki:
    informatyka i teleinformatyka. Mam dylemat, bo nie wiem na co sie
    zdecydowac. Zawsze chcialem studiowac informatyke i nawet znam pare jezykow
    programowania, ale wydaje mi sie ze juz za duzo informatykow jest na rynku.
    A teleinformatyka jest nowym kierunkiem, jedynym w Polsce (oprocz chyba
    Polit. Gdanskiej) i podobno ma przyszlosc. Jak myslicie co wybrac? Zalezy mi
    na waszych opiniach - w koncu podejmuje decyzje na cale zycie. :)
    Pozdrawiam!