PracaGrupypl.praca.dyskusjeTeleinformatyka / informatyka › Re: Teleinformatyka / informatyka
  • Data: 2003-07-10 21:25:37
    Temat: Re: Teleinformatyka / informatyka
    Od: "Leszek Migdal" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wlasnie dostalem sie na studia, na politechnike wroclawska, na dwa
    kierunki:
    > informatyka i teleinformatyka. Mam dylemat, bo nie wiem na co sie
    > zdecydowac. Zawsze chcialem studiowac informatyke i nawet znam pare
    jezykow
    > programowania, ale wydaje mi sie ze juz za duzo informatykow jest na
    rynku.

    A przepraszam teleinformatyk, to kto to bedzie, jezeli nie nowa nazwa na
    jakas
    specjalizacje w informatyce ? A informatykow wcale nie jest za duzo. Za duzo
    jest
    informatykow przecietnych, a za malo specjalistow.

    > A teleinformatyka jest nowym kierunkiem, jedynym w Polsce (oprocz chyba
    > Polit. Gdanskiej) i podobno ma przyszlosc. Jak myslicie co wybrac? Zalezy
    mi
    > na waszych opiniach - w koncu podejmuje decyzje na cale zycie. :)

    Studia, a szczegolnie ich profil nie maja specjalnego znaczenia.

    Co do teleinformatyki, to ja bym sie nie jaral, na twoim miejscu - co z
    tego, ze
    jedyny w Polsce, jak pewnie beda tam przedmioty identyczne z tymi, ktore sa
    na
    innych specjalnosciach tego wydzialu + pare bonusowych (ktore spokojnie we
    wlasnym zakresie mozna
    by tak zrobic).

    Aha, a tak z innej beczki, (na podstawie wlasnego doswiadczenia z PWr)
    jezeli masz do wyboru studia na Wydziale Elektroniki, lub Studia na Wydziale
    IZ, wybieraj IZ.

    pozdro
    LM