PracaGrupypl.praca.dyskusje › Telefon od pracodawcy

  • 1. Data: 2003-03-25 13:16:24
    Temat: Telefon od pracodawcy
    Od: "Intruz" <z...@p...onet.pl>

    Może mi ktoś pomoże, dzwonił do mnie potencjalny pracodawca, trochę popytał
    (oczekiwana pensja itp.) i powiedział, że się skontaktuje ( tak apropo to
    pracodawca nie bardzo wiedział jakie pytania zadawać). Wiem, że w tej firmie
    będą przyjęcia, czy zadzwonić do nich i zaproponować, że może aby lepiej
    mogli mnie ocenić przyjdę do nich na rozmowę czy czekać na ich ruch?
    Będę wdzięczny za podpowiedź.
    Pozdrawiam,
    Intruz

  • 2. Data: 2003-03-25 13:52:06
    Temat: Re: Telefon od pracodawcy
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Intruz" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będą przyjęcia, czy zadzwonić do nich i zaproponować, że może aby lepiej
    > mogli mnie ocenić przyjdę do nich na rozmowę czy czekać na ich ruch?

    Nie rób tego bo sobie pomyslą, że ci zależy!
    Ja w takich wypadkach zawsze wyjeżdżam w Bieszczady i oni potem wysyłaja kadrowego w
    delegacje, aby
    mnie znalazł.
    Jak juz mnie znajdzie to targujemy się o wypłatę. Jak dochodzimy do 82000 PLN/miesiąc
    to ja wtedy
    podpisuje umowe.
    Tobie też tak radze!

    mer

  • 3. Data: 2003-03-25 14:18:50
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 25 Mar 2003 14:16:24 +0100, "Intruz"
    <z...@p...onet.pl> zakodował:

    >Może mi ktoś pomoże, dzwonił do mnie potencjalny pracodawca, trochę popytał
    >(oczekiwana pensja itp.)

    Przeprowadzanie takiej rozmowy przez telefon nie najlepiej świadczy o
    firmie.

    > i powiedział, że się skontaktuje

    Zawsze tak mówią ;)

    >będą przyjęcia, czy zadzwonić do nich i zaproponować, że może aby lepiej
    >mogli mnie ocenić przyjdę do nich na rozmowę czy czekać na ich ruch?

    Ja bym spisał na straty, ale jak jesteś zdesperowany to możesz
    zadzwonić (chociaż IMVHO szanse małe). Wiesz chociaż z kim
    rozmawiałeś?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775