PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koniec umowy

  • 1. Data: 2003-03-25 10:30:22
    Temat: Koniec umowy
    Od: "Schwester" <j...@m...ppkrow.krakow.pl>

    Witam
    Właśnie dowiedziałem się, że umowa o pracę, któa kończy mi się 31 marca nie
    zostanie przedłużona.
    W związku z tym mam parę pytań:
    - do kiedy pracodawca ma obowiązek uregulować wszystkie należności
    (normalnie płaci do 15)
    - do kiedy ma mi dać PIT-a

    --
    Schwester

  • 2. Data: 2003-03-25 11:32:06
    Temat: Re: Koniec umowy
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > zostanie przedłużona.
    > W związku z tym mam parę pytań:
    > - do kiedy pracodawca ma obowiązek uregulować wszystkie należności

    -świadectwo pracy w dniu rozwiązania stosunku pracy
    - wypłate wynagrodzenia za marzec - zgodnie z regulaminem pracy
    - PIT - 11 powinieneś otrzymac do 15.04
    - Rp - 7 moze sie przydać do obliczania kapitału początkowego - trzeba poprosić
    - nich w kadrach wypełnią Ci legitymację ubezpieczeniową
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-03-25 13:40:47
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 25 Mar 2003 12:32:06 +0100, s...@p...onet.pl
    zakodował:

    >-świadectwo pracy w dniu rozwiązania stosunku pracy

    Nie do końca:

    Rozporzadzenie w sprawie szczegolowej tresci swiadectwa pracy oraz
    sposobu i trybu jego wydawania i prostowania:

    § 2. 1. Pracodawca wydaje ?wiadectwo pracy bezpo?rednio pracownikowi
    albo osobie upoważnionej przez pracownika na pi?mie - w dniu, w którym
    następuje rozwi?zanie lub wyga?nięcie stosunku pracy.

    2. Jeżeli wydanie ?wiadectwa pracy pracownikowi albo osobie przez
    niego upoważnionej nie jest możliwe, pracodawca, nie póĽniej niż w
    ci?gu 7 dni od dnia ustania stosunku pracy, przesyła ?wiadectwo pracy
    pracownikowi lub tej osobie za po?rednictwem poczty albo doręcza go w
    inny sposób.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775