-
1. Data: 2003-01-05 14:04:42
Temat: Technical Support Specjalista Ds. Obsługi Klienta,, HelpDesk Sektor IT - Warszawa
Od: "Maciek Wrzesiński" <m...@t...pl>
4 letnie doświadczenie zawodowe w branży telekomunikacyjnej,
Student Informatyki
Doświadczenie w obsłudze posprzedażowej najnowocześniejszych rozwiąza na
rynku teleinformatycznym
Doświadczenie w samodzielnym realizowaniu projektów teleinformatycznych
Doskonale umiejętności interpersonalne
Więcej szczegółów wyślę w CV
Kontakt : m...@o...pl
0603485874
Pozdrawiam
Najnowsze w dziale Praca
-
Praca w produkcji i logistyce 2025: płace rosną, zatrudnienie pozostaje stabilne
-
Ile zarabiają absolwenci uniwersytetów i politechnik w Polsce? Ranking zarobków 2024
-
Kiedy i jak złożyć wniosek o emeryturę, aby otrzymać wyższe świadczenie? Dzień i miesiąc mogą mieć znaczenie
-
Co grozi za nieobecność podczas kontroli L4? Błąd pracownika może kosztować zasiłek