PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzwecja - perspektywy zatrudnienia › Szwecja - perspektywy zatrudnienia
  • Data: 2005-06-01 14:49:45
    Temat: Szwecja - perspektywy zatrudnienia
    Od: "Goryl" <p...@p...wycinasz.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc wszystkim

    Pytanie brzmi : czy orientuje sie ktos w rynku pracy w Szwecji ? Chcialbym
    wyjechac tam i znalezc prace w branzy informatycznej.

    Panuje powiedzmy perfect nad angielskim, szwedzkiego ani trochę. Tu w Polsce
    pracuję w dobrej firmie za dobre pieniazde (jestem zadowolony). Jednak jak
    mowie chce wyjechac. Jestem pragne podkreslic FACHOWCEM (Linux, Java,
    sieci ) ... (no nie śmiać się i nie próbować tego podważać ;) )

    Czy wiecie czy Szwedzi sa skłonni zatrudniac polakow do roboty innej jak
    zbior korniszonow, prostowanie stalowych pretow do zelbetonu na budowie,
    mycie garow w jadlodajni dla ubogich ??

    Prosze o odpowiedzi i pozdrawiam

    Tomek