PracaGrupypl.praca.szukana › Szukam pracy w Warszawie na stanowisku Asystentki,Doradcy klienta, bądź innej

  • 1. Data: 2005-01-17 15:58:59
    Temat: Szukam pracy w Warszawie na stanowisku Asystentki,Doradcy klienta, bądź innej
    Od: "Magda" <m...@m...waw.pl>

    PRACA BIUROWA, ASYSTENTKA, DORADCA KLIENTA-WARSZAWA

    Dzień Dobry!
    Szukam pracy w Warszawie na stanowisku Asystentki,Doradcy klienta, bądź innej
    pracy biurowej.

    Podczas mojej kariery zawodowej pracowałam między innymi w branży finansowej,
    jako Referent w Zespole Operacji Kartowych. Zajmowałam się między innymi
    przetwarzaniem transakcji, wyjaśnianień reklamacji, elektroniczną
    personalizacją kart oraz fakturowaniem. Pracowałam również w biurze
    turytycznym i zajmowałam się tworzeniem ofert dla klientów, zarówno w języku
    polskim, jak i angielskim. Jeżeli chodzi o jęz.angielski, to posługuję się Nim
    dobrze zarówno w mowie, jak i w piśmie.
    Jestem osobą komunikatywną, pozytywnie nastawioną do otoczenią i bardzo
    sumienną i tym samym należycie wykonującą powierzoną jej pracę.
    Jeżeli zainteresowała Państwa moja oferta, to poproszę o kontakt na poniższy
    adres mailowy w celu przedstawienia kompletnego CV.

    m...@m...waw.pl