PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam pracy jako kelnerka/barmanka w Krakowie

  • 1. Data: 2004-03-02 12:39:29
    Temat: Szukam pracy jako kelnerka/barmanka w Krakowie
    Od: "Marta" <z...@o...pl>

    Szukam pracy jako kelnerka/barmanka w Krakowie. Studiuję zaocznie(IV rok).
    Z góry dziękuję za wszelkie informacje na wyżej podany temat (pozdrawiam
    wszystkich tych którzy zechcą mi pomóc i całą resztę również..).

  • 2. Data: 2004-03-02 13:03:00
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Marta" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam pracy jako kelnerka/barmanka w Krakowie. Studiuję zaocznie(IV rok).
    > Z góry dziękuję za wszelkie informacje na wyżej podany temat (pozdrawiam
    > wszystkich tych którzy zechcą mi pomóc i całą resztę również..).

    Jesli szukasz pracy jako barmanka/kelnerka to najpredzej znajdziesz ją, jak
    troche połazisz po pubach i lokalach na rynku i w okolicach. Często na
    drzwiach wisi karteczka, że szukają kelnerek/kelnerów.

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-03-02 15:25:32
    Od: "Ania" <K...@p...onet.pl>

> [...]
    > Z góry dziękuję za wszelkie informacje na wyżej podany temat (pozdrawiam
    > wszystkich tych którzy zechcą mi pomóc i całą resztę również..).

    Jest sporo interesujących Cię ogłoszeń w dzisiejszym dodatku do Dziennika
    Polskiego. Polecam.