-
1. Data: 2007-06-09 18:19:24
Temat: Szukam pracy
Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>
Szukam pracy. Pracowałem w Piasecznie jako operator systemu drukującego -
robiłem usługi dla Banku PKOBP - drukowałem wyciągi ROR, zajmowałem się
przetwarzania danych, archiwizacja na płyty na serwerze itp. Bardzo dobra
znajomość komputera oraz programów - wszystkie programy Windowsa, Microsoft
Offica, WG-Mag, Symfonia Handel, PreS, Ardok. Mam wykształcenie średnie z
maturą - kierunek administracyjno - biurowy. Wysyłam do Państwa moje CV na
zyczenie.. Proszę o informację na email.
Pozdrawiam
Najnowsze w dziale Praca
-
Kiedy i jak złożyć wniosek o emeryturę, aby otrzymać wyższe świadczenie? Dzień i miesiąc mogą mieć znaczenie
-
Co grozi za nieobecność podczas kontroli L4? Błąd pracownika może kosztować zasiłek
-
Tylko 30% ofert pracy ujawnia zarobki. Ustawa o jawności wynagrodzeń wiele nie zmieni?
-
Twoje dziecko pracuje w wakacje? Uważaj, bo może stracić ubezpieczenie zdrowotne