PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam pomocy biurowej

  • 21. Data: 2005-02-02 21:06:38
    Temat: Re: Szukam pomocy biurowej
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@m...com>

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:ctrf9e$pd2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: Maciek Marchewczyk [Wed, 2 Feb 2005 21:54:46 +0100]:

    > Nie chce mi sie. Ja tych ludzi mniej wiecej znam, to Ty mi tutaj
    > pieprzysz jakies pierdoly. Jak chcesz sobie z geby cholewe robic
    > to wolna droga, mi to na prawde wisi.

    Ślicznie, poziom rośnie ;)) Netetykieta ma słomę w butach?...
    OK kończę wątek.
    MM

  • 22. Data: 2005-02-02 21:10:46
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 02.02.2005 Maciek Marchewczyk <m...@m...com> napisał/a:

    > Rzecz w tym, ze nie chce mi sie zapamietywac bezuzytecznych i sztucznych
    > regul.
    Fajnie, że się z nami podzieliłeś swą bolączką...

    > Sadzac po adresie, masz cos wspolnego z netem,
    Sądząc po tym, co piszesz, to nie masz _nic_ z nim wspólnego. To po co
    piszesz?

    > moze tez tkwisz jeszcze w
    > rozpaczliwie broniacym sie przed nieuchronna smiercia romantyzmie pionierow
    > netu ;)))
    Pionierów... skautów... harcerzy...

    > Tych pryszczatych, brudnych pasjonatow osleplych od wgapiania sie
    > w antyczne ekrany, z obgryzionymi po lokcie paznokciami i spontanicznym
    > owlosieniem na calym ciele, wscieklych, ze juz nigdy nie bedzie tak, jak
    > bylo ;))) No nie, nie bedzie...
    Eh. Łezka się w oku kręci...

    > Myslisz, ze moderator poobcina te palce, ktorymi pisze (od lat) moje
    > niepochlebne o nim wypowiedzi?:))
    On może i nie... Ale Sasza i Griegorij...

    > Faktycznie, oferta nie zawierajaca formy wspolpracy - w moim przypadku do
    > ustalenia w zaleznosci od profilu kandydata - ani miejsca pracy - tez zalezy
    > od tego, co bedziemy robic razem - to oczywiscie oferta nie do przyjecia ;))
    Można napisać: forma współpracy do ustalenia(kontrakt/dzieło/zlecenie/FV/
    um. o pracę). Tak ciężko?

    > podawali bezuzyteczne dane i chylili czola przed autorytetem guru netowych
    > ;))
    I tu trafiłeś w sedno sensu istnienia polskiego Usenetu. Gratuluję.

    > Co zabawne, niegdys jeden z moderatorow wycinal bezlitosnie wiekszosc ofert,
    > jednoczesnie szukajac pracy...
    O. Żeś przysrał... :)

    > Serdecznosci
    I ich brak

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Tak prymitywny język jak Perl na pewno zostanie poprawnie obsłużony

  • 23. Data: 2005-02-02 22:02:31
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-02, Kira <k...@e...pl> wrote:
    > Re to: Artur R. Czechowski [Wed, 2 Feb 2005 19:12:13 +0000 (UTC)]:
    > A to robi jakas roznice?
    Tak. Pomoże mi określić mój poziom braku zainteresowania :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    [...] ja też od czasu do czasu kupuję w knajpie małże tylko po to,
    żeby jeszcze raz się przekonać, że nadal ich nie lubię ;)

  • 24. Data: 2005-02-02 22:39:41
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Daniel Rychcik napisał(a):

    > Jejku, Wojtek, masz dosłownie anielską cierpliwośc :)

    Dzięki. :)

    > Obstawiałem że wymiękniesz po miesiącu ;-)

    Odpowiedzieć na grupie, czy na mailu ppo#hell.pl jest mi
    stosunkowo łatwo i nie zabiera to wiele czasu, więc to robię.
    To lepsze niż przyjmowanie i odrzucanie w milczeniu 5-10 wersji
    tego samego ogłoszenia. :)

    Gorzej z indywidualnym powiadomieniem o przyczynie odrzucenia
    każdemu kto na grupę napisał. Tu się staram (zrobiłem sobie
    szablonik, z którego wycinam co istotne), ale tego i tak
    jest czasem za dużo... a niektórzy pracodawcy swoimi
    wymyślnymi antyspamami tego też nie ułatwiają. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 25. Data: 2005-02-02 22:55:37
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Maciek Marchewczyk napisał(a):

    > Naturalnie, pracodawcy maja nieograniczona ilosc czasu na czytanie
    > usztucznien pochodzacych z czasow sredniowiecza netowego ;))

    Nie wymagam od nikogo by czytał te usztucznienia. W pierwszej kolejności
    odsyłam zawsze na 42.pl/ppo/ gdzie jest podany wzór i kilka prostych
    zasad. Wzór sobie można skopiować, wkleić i pozmieniać co trzeba.
    Interfejs o kodowanie sam zadba. To mi w zupełności wystarczy.

    > Moderator (zmieniajacy sie zreszta) to maniak romantycznego netu z pierwszej
    > polowy lat 90...

    Nie wiem czy pomoże Ci to w udowadnianiu jakiejś ciekawej teorii o mnie,
    ale przyłączony jestem mniej więcej od lutego 2001. :)

    Idea bycia romantykiem przyznam szczerze zła nie jest. W pewnym kręgu
    znajomych uchodzę za romantyka i idealistę, tak więc mogę to chyba uznać
    za komplement. :)

  • 26. Data: 2005-02-02 22:57:13
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Wed, 2 Feb 2005 20:06:47 +0100, na pl.praca.dyskusje, Maciek Marchewczyk
    napisal(a):

> [...]
    > w antyczne ekrany, z obgryzionymi po lokcie paznokciami i spontanicznym
    > owlosieniem na calym ciele, wscieklych, ze juz nigdy nie bedzie tak, jak

    Hmm, a jaki jest twoj problem? Masz za malego? Czy moze jestes impotentem?
    Bo umyslowym impotentem to juz jestes stuprocentowym.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 27. Data: 2005-02-02 23:10:26
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Immona napisał(a):

    > Ja - doceniajac, ze WB ma ciezka prace, ktora spolecznie wykonuje -
    > wprowadzilabym "miekkie" reguly oceniane na zdrowy rozsadek moderatora. Tzn.
    > piramidki, spamy, raporty, szukanie pracy precz; oferty wybrakowane
    > informacyjnie - precz, ale nie wg schematu forma umowy, miejsce pracy itd, ale
    > tez zdroworozsadkowo oceniajac, czy dana oferta ma wartosc dla spolecznosci i
    > jest dosc sensowna, by narazac klientow ppo na jej czytanie szanujac ich czas.

    Oj, z tym ostrożnie. Problem z miękkimi zasadami jest taki, że są mocno
    subiektywne, co może doprowadzać do dość gęstych dyskusji 'dlaczego tamto
    ogłoszenie przeszło, a moje nie?'. I co gorsza nie byłoby jasnych,
    sprecyzowanych odpowiedzi.

    Otwarcie przyznam, że świadomie nie prowadzę 'strajku włoskiego' przy
    moderowaniu i wiele zasad z tego FAQ zdarza mi się nagiąć (przykładowo
    te nieszczęsne, ciągnące się ISO - jeżeli komuś w ogłoszeniu zdarzy się
    jedna polska literka, na cły tekst to raczej nie robię zwrotu, tylko
    raczej przepuszczam). Wiele więcej w obecnej sytuacji zrobić raczej
    nie mogę.

    Jeżeli chodzi o samo FAQ oraz zawarte w nim zasady. Sam bym chętnie nieco
    zmodyfikował ten dokument (jest moim zdaniem nieco zbyt sucho napisany),
    ale na chwilę obecną nie jestem jego opiekunem i mam dość niewielki wpływ
    na zmiany w tymże. Możnaby rzec, że 'ja tu tylko sprzątam'. :)

  • 28. Data: 2005-02-02 23:27:19
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Maciek Marchewczyk napisał(a):

    [...]

    > Myslisz, ze moderator poobcina te palce, ktorymi pisze (od lat) moje
    > niepochlebne o nim wypowiedzi?:))

    Generalnie to nie mogłeś czegokolwiek o mnie pisać 'od lat', bo zajmuję się
    moderacją ppo parę miesięcy ledwie. Aczkolwiek na pewno wiesz o mnie już
    wszystko i masz wyrobione zdanie o mnie, o moich rodzicach, dziadkach,
    pradziadkach i o wszystkich sąsiadach na literę 'B'. :)

    Niezwykle mi miło więc być tym złym i niedobrym.
    Ponoć tacy mają lepsze powodzenie u kobiet. :)

> [...]
    > od tego, co bedziemy robic razem - to oczywiscie oferta nie do przyjecia ;))

    Na to trzeba było zwracać uwagę przy dyskutowaniu opisu grupy.
    _Przed_ jej założeniem. Jeżeli chodzi o miejsce w temacie, to wystaw sobie,
    że ułatwia mi to szalenie weryfikację powtarzalności ogłoszeń. Ale rozumiem,
    że zasady cokolwiek ułatwiające mi pracę uznasz za przeżytek. :)

    PS. Jak napiszesz w ogłoszeniu 'do ustalenia' to przejdzie.

  • 29. Data: 2005-02-02 23:32:09
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Maciek Marchewczyk napisał(a):

    > Faktycznie mam byc wdzieczny i okazywac szacunek byc moze ciezkiej, ale
    > absolutnie do niczego nie potrzebnej pracy moderatora.

    Ech. Mi wystarczy jak nie będziesz mi tej pracy utrudniał.
    Jest wystarczająco czaso- i praco-chłonna i bez konieczności
    wczytywania się oraz udziału we flejmach.
    No ale zrobisz jak zechcesz...

    > Juz tu byly proby, udane, odmoderowania grupy...

    O alt.pl.praca.oferowana Ci już napisali.

  • 30. Data: 2005-02-03 08:32:05
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 02.02.2005 Wojciech Bańcer <p...@p...pl> napisał/a:
    > na zmiany w tymże. Możnaby rzec, że 'ja tu tylko sprzątam'. :)

    Znaczy, te, no, chwasty wyrywasz? :-)

    pozdr,
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Z perspektywy kreta nieba nie ma, z perspektywy Nieba - kret to kretyn.