PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szef przebąkuje o obnizce pensji a ja chce prosic o podwyzk

  • 11. Data: 2009-03-08 11:38:26
    Temat: Re: Szef przebkuje o obnizce pensji a ja chce prosic o podwyzk
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "gadacz102" <g...@p...onet.pl>

    > Pracuje w Orlenie. Ma wykasztacenie wyzsze techniczne mgr in. Pracuje na
    > stanowisku niekierowniczym. Mam wiecej niz 40 lat a mniej niz 45. Moja
    > pensja cakowita brutto jest wieksza od 4000 tys a mniejsza od 4500. Zbliza
    > sie termin kiedy beda wszyskim pracownikom przedstawiac nowe umowy w zwiazku
    > z nowym Zakadowym Ukadem Zbiorowym a pewnie kryzys ktry w miedzyczasie
    > spad jak kamien z nieba tez rzuci na to swj cie. Szef przebkuje o obizce
    > wynagrodzenia a ja myslalem prosic o podwyzke tak by zlizyc si do 5000 z
    > brutto. bo taka ponoc jest przecietna paca inzynierw. Zreszt sami
> [...]

    Reklamujesz te płatne serwisy ?

  • 12. Data: 2009-03-08 12:03:09
    Temat: Re: Szef przebąkuje o obnizce pensji a ja chce prosic o podwyzk
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "andreas" <a...@y...com>

    > Wygląda na to, że Twój szef rzeczywiście trafił na naiwnego, bo tylko taka osoba
    > może sądzić, że wystarczającym warunkiem dostania podwyżki może być pokazanie
    > wysokości średniego wynagrodzenia na danym stanowisku.

    To dość kluczowe ile zarabiają inni, szczególnie w tej samej firmie.

    > Czy Ty płacisz w sklepie na podstawie okazania średniej krajowej ceny za dany
    > produkt?

    Jak znasz dobrą cenę to po złej nie kupujesz albo właśnie negocjujesz ją

    > Poza tym od osoby chwalącej się wyższym wykształceniem oczekuje się też, że zna
    > znaczenie słowa "oszukać".

    Myślisz, że w bezpośredniej rozmowie pracodawca uczciwie uzasadni zmniejszenie
    wynagrodzenia ?

  • 13. Data: 2009-03-08 12:05:45
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel>

    invalid ma być na końcu, o tym mówi konkretna specyfikacja oznaczania takich
    niedoręczalnych adresów

    > Uprzejmie wyjaśniam. Otóż jeśli nie wiesz, jak się w tej sytuacji
    > zachować, oznacza to, że na podwyżkę nie zasługujesz. Podwyżki bowiem
    > dostają tacy, którzy umieją je dostawać.

    Bredzisz

    > Średnie wynagrodzenia w jakimkolwiek przekroju nic natomiast nie znaczą.

    To by ich nie liczono

  • 14. Data: 2009-03-08 14:35:22
    Od: "Daniel" <w...@w...pl>

    > Chociaż z drugiej strony praca w Orlenie może to wszystko tłumaczyć.

    Oczywiście. Pracując w państwowej firmie można mieć oczekiwania wzrostu
    zarobków w czasie kryzysu o 10-15% :-)

    D.

  • 15. Data: 2009-03-08 16:13:12
    Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl>

    > Oczywiście. Pracując w państwowej firmie można mieć oczekiwania wzrostu
    > zarobków w czasie kryzysu o 10-15% :-)
    > D.

    Prezesi sobie podwyższą o 20 %. ALe mnie to nic nie obchodzi.

  • 16. Data: 2009-03-08 21:04:20
    Od: "Daniel" <w...@w...pl>

    > Prezesi sobie podwyższą o 20 %. ALe mnie to nic nie obchodzi.

    To dlaczego nie zostaniesz prezesem?

    D.

  • 17. Data: 2009-03-08 21:05:09
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "gadacz102" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy firma miesci się w Warszawie, dużym miescie czy gdzie indziej?

    Firma jest niewielka (20 osób). Znajduje się w mieście ok. 300 tys.
    mieszkańców.

    > Jak oni konstruują nie siedząc za biurkiem? Według mnie trudno jest np
    > wskazać myszą punkt przecięcia prostych w Acadzie nie siedzac za
    > biurkiem.

    Mało kiedy to nie znaczy nigdy :) Chodziło mi o to, że mają łączone
    obowiązki - część pracy to praca u klienta, gdzie np. buduje się nową linię
    technologiczną. Konstruktor też musi się tam zjawiać.

  • 18. Data: 2009-03-08 21:09:49
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "gadacz102" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Prezesi sobie podwyższą o 20 %.

    Powiedzieli Ci to?

  • 19. Data: 2009-03-08 21:20:33
    Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl>

    > To dlaczego nie zostaniesz prezesem?
    > D.

    Ok jak mi przestawią chujowe warunki w nowej umowie to pokazę gest
    Kozakiewicza i wystartuje na prezesa. :)

  • 20. Data: 2009-03-08 21:23:26
    Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl>

    > Powiedzieli Ci to?

    Czy sobie podwyższą o 20% czy obniżą o 20 % to i tak nie ma znaczenia bo to
    w żaden sposób nie wpłynie na jakość ich życia Ich dochody wielokrotnie
    przekraczają ich potrzeby.