PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sylwester w pracy

  • 21. Data: 2005-01-02 14:21:15
    Temat: Re: Sylwester w pracy
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik JackyX napisał:

    > innej pracy : )

    więc tu trzeba płakać, a nie się uśmiechać

    --
    Witiia

  • 22. Data: 2005-01-02 17:43:42
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cr8sep$4ov$1@inews.gazeta.pl JackyX <j...@g...pl>
    pisze:

    > a w mojej firmie wszyscy się boją powiedzieć właścicielowi że za święta
    > które wypadają w dzień wolny od pracy należy się wolne. Wiecie
    > dlaczego?bo odpowiedziałby, że jak coś nie pasuje to poszukaj sobie
    > innej pracy i ta osoba w najbliższym czasie musiałaby sobie poszukać
    > innej pracy : )
    Bywa. Ale tchórzy nie ma co żałować. Niech się boją dalej. Mają to, na co
    pozwalają. Przecież normalnie to takiego gnoja się przed sąd stawia i
    wygrywa.

    Jotte

  • 23. Data: 2005-01-02 19:38:31
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    news:cr9cdk$c28$1@news.dialog.net.pl... W wiadomości

    > Bywa. Ale tchórzy nie ma co żałować. Niech się boją dalej. Mają to,
    > na co pozwalają. Przecież normalnie to takiego gnoja się przed sąd
    > stawia i wygrywa.

    chyba za dużo nasłuchałeś się o niezwykle ostatnio modnej asertywności -
    całkowicie oderwanej od rzeczywistości. W realu jest tak, że jak
    podskoczysz to wkrótce wylecisz a w najlepszym wypadku następne pensje
    będą niższe, dostaniesz dodatkowe obowiązki itd. Gdyby nie obecna
    sytuacja na rynku pracy to nikt by się nie bał walczyć o swoje. Dla
    przykładu dodam, że jak ktoś się poskarżył że się nie wyrabia to
    usłyszał, że może sobie znaleźć inną pracę.

    JackyX

  • 24. Data: 2005-01-02 22:10:00
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cr9ijh$2vp$1@inews.gazeta.pl JackyX <j...@g...pl>
    pisze:

> [...]
    > podskoczysz to wkrótce wylecisz a w najlepszym wypadku następne pensje
    > będą niższe, dostaniesz dodatkowe obowiązki itd.
    W realu są instrumenty prawne. Niektóre nawet całkiem skuteczne. Wierz mi -
    wiem, co mówię.
    Jak ktoś sie boi z nich skorzystać, to zasługuje na swój los. Niech więc
    sobie biedak ponarzeka z kumplami przy piwie a potem pójdzie dalej dawać
    sobą pomiatać.
    To jest po prostu bardzo krótkowzroczna postawa. Pracownicy nie egzekwujący
    swoich praw sami uczą pracodawców, że mogą oni te ich prawa olewać.

    > Gdyby nie obecna
    > sytuacja na rynku pracy to nikt by się nie bał walczyć o swoje.
    Pewnie. Łatwo być odważnym jak lew jest za kratą...

    > Dla
    > przykładu dodam, że jak ktoś się poskarżył że się nie wyrabia to
    > usłyszał, że może sobie znaleźć inną pracę.
    A czego to ma być przykład? Chamstwa? Mobbingu?

    Jotte

  • 25. Data: 2005-01-02 22:58:32
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    > Nieprawda. Rządzą tylko życiem tchórzy, złamasów, włazidupów itp.

    Licz sie troche ze slowami bo to godzi w mojego meza,ktory gdy sie postawi
    zostanie wylany a my zdechniemy z glodu(ja i dzieci no i on sam).

    Magda

  • 26. Data: 2005-01-02 22:59:54
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    Użytkownik "JackyX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dlaczego?bo odpowiedziałby, że jak coś nie pasuje to poszukaj sobie
    > innej pracy i ta osoba w najbliższym czasie musiałaby sobie poszukać

    No dokladnie,szef ma w dupie pracownika ktory sie buntuje bo na jgo miejsce
    znajdzie sie stu innych co beda tanczyc jak on im zagra.

    Magda

  • 27. Data: 2005-01-02 23:00:35
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    > Bywa. Ale tchórzy nie ma co żałować. Niech się boją dalej. Mają to, na co
    > pozwalają. Przecież normalnie to takiego gnoja się przed sąd stawia i
    > wygrywa.

    Jassne,deczko naiwny jestes.

    Magda

  • 28. Data: 2005-01-02 23:02:25
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    Uzytkownik "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> napisal w wiadomosci

    > idiotyzm :(
    > to przyklad zlego zarzadzania moim zdaniem.. przeciez remament mozna
    > zaplanowac albo na inny dzien albo rozlozyc w czasie..
    > wyobrazam sie w jakiej atmosferze przebiega praca heh

    No ale potrzeba troche dobrej woli ze strony szefa :(
    Kazdy zaciska zeby i pracuje :(

    Magda

  • 29. Data: 2005-01-02 23:03:26
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:cr6sj0$q9n$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > W niektorych sytuacjach nie mozna, to znaczy mozna, narazajac sie sankcje
    > karno-skarbowe.

    Hm,a o tym to nie wiedzialam,o co dokladnie chodzi?

    Magda

  • 30. Data: 2005-01-02 23:03:55
    Od: Mrówka <m...@b...pl>

    > a może ma kogoś na boku ; )