-
1. Data: 2008-08-26 15:15:45
Temat: Support IT - Help Desk / Warszawa
Od: Marek MAAR Grzywa <m...@b...pl>
Mała firma świadcząca usługi outsourcingowe w zakresie administracji i
utrzymania w ruchu systemów IT poszukuje pracownika do działu wsparcia
użytkownika.
Forma zatrudnienia: dowolna (w tym także jako praca dodatkowa)
Wymagania:
Dobra znajomość obsługi aplikacji z pakietu MS Office (od '97 do 2008)
Ogólna znajomość zasad działania sieci.
Podstawowe zdolności w zakresie diagnozowania problemów związanych z
szeroko rozumianym "biurowym środowiskiem pracy".
Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy:
m...@g...waw.pl lub tel. 0-602-101-677
ps. O klauzuli nie piszę, bo... :-)
ps2. Praca na terenie Warszawy (z akcentem na słowo
--
Pozdrawiam
Marek Grzywa
Najnowsze w dziale Praca
-
Jak zadbać o siebie po urlopie, aby uniknąć przemęczenia i wypalenia zawodowego
-
Uważaj na fałszywe oferty pracy: jak rozpoznać oszustwo rekrutacyjne
-
Koniec z tajemnicą płac w firmach. Co przejrzystość wynagrodzeń oznacza w praktyce?
-
Praca w produkcji i logistyce 2025: płace rosną, zatrudnienie pozostaje stabilne