PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stowarzyszenie Inżynierów Technicznych

  • 1. Data: 2002-04-16 10:17:16
    Temat: Stowarzyszenie Inżynierów Technicznych
    Od: "WujkO" <w...@i...pl>

    Słyszał ktoś o takiej organizacji ??
    Interesuje mnie SIT w Warszawie, moze kots poda ich www bo nie mogę
    znależć:-(

    --
    pozdro

    Wujko

    GG# 905365

  • 2. Data: 2002-04-16 14:45:36
    Temat: Re: Stowarzyszenie Inżynierów Technicznych
    Od: "Maxx" <m...@a...net>

    > Słyszał ktoś o takiej organizacji ??
    > Interesuje mnie SIT w Warszawie, moze kots poda ich www bo nie mogę
    > znależć:-(

    To sie nazywa Stowarzyszenie Inzynierow Telekomunikacji. A czy maja strone
    to nie wiem, ale moze uda mi sie dowiedziec.

    Maxx

  • 3. Data: 2002-04-16 15:10:29
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Apr 2002 16:45:36 +0200, "Maxx" <m...@a...net> wklepał(-a):

    >To sie nazywa Stowarzyszenie Inzynierow Telekomunikacji. A czy maja strone
    >to nie wiem, ale moze uda mi sie dowiedziec.

    http://www.telbank.pl/SIT/ - tyle, że tam prawie nic nie ma.

    Google twoim przyjacielem!

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/