PracaGrupypl.praca.dyskusje › SZUKAM PRACY/SZKOLY W KOREI I KONTAKTU Z LUDZMI...

  • 1. Data: 2002-04-16 07:44:39
    Temat: SZUKAM PRACY/SZKOLY W KOREI I KONTAKTU Z LUDZMI...
    Od: Arkadiusz Zawisza <z...@p...fm>

    Witam wszystkich serdecznie!
    Szukam informacji o mozliwosci pracy i nauki w Korei (Seulu) oraz
    kontaktu z ludzmi, ktorzy tam pracowali lub uczyli sie.
    Chetnie porozmawiam z kazdym, kto odwiedzil, uczyl sie, czy pracowal w
    tym kraju. Interesuja mnie przede wszystkim kwestie formalne (wizy, papiery,
    pozwolenia itd...).
    Jednoczesnie informuje, ze szukam pracy w Korei (koniecznie w Seulu),
    najchetniej w swoim zawodzie: informatyk (bardzo dobry - cv + referencje do
    wgladu) lub pokrewnym. Jednoczesnie informuje, ze mam zagwarantowane
    zakwaterowanie w Seulu oraz opieke znajomych Koreanczykow. Razem z praca
    chetnie rozpoczalbym nauke (w j. angielskim) na kierunku zwiazanym z
    informatyka. Wyjechac z kraju moge na maksymalnie 4 lata.

    Z gory serdecznie dziekuje!
    Kazda odpowiedz bedzie dla mnie bardzo cenna!!!
    Pozdrawiam Wszystkich
    Arkadiusz Zawisza
    a...@z...pl