PracaGrupypl.praca.dyskusjeStaż › Staż
  • Data: 2004-12-22 19:58:15
    Temat: Staż
    Od: "Piotr Opara" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.
    Jestem tegorocznym absolwentem, od kilku miesięcy bezskutecznie poszukuję
    pracy. Zazwyczaj już na wstępie dyskwalifikuje mnie brak doświadczenia.
    Uznałem że najlepiej będzie podjąć staż (lepiej kilka miesięcy pracować za
    darmo niż kolejne kilka miesięcy być bezrobotnym).
    Jak powinienem podejść do problemu ? W jaki sposób zwrócić się do firmy z
    prośbą o przyjęcie jako stażystę ? Czy wysłać CV z zaznaczeniem że,
    poszukuję stażu, czy może zwrócić się do UP ?
    Czy ktoś już przerabiał ten problem i mógłby mi udzielić jakichś wskazówek
    ??
    Z góry dziękuję.
    Piotr