PracaGrupypl.praca.dyskusjeStaż › Re: Staż
  • Data: 2004-12-23 18:58:48
    Temat: Re: Staż
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Opara" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cqcjoh$30i$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jak powinienem podejść do problemu ? W jaki sposób zwrócić się do firmy z
    > prośbą o przyjęcie jako stażystę ? Czy wysłać CV z zaznaczeniem że,
    > poszukuję stażu, czy może zwrócić się do UP ?

    Do UP, UP przydziela staze. Z tego, co wiem, w przypadku przyjscia do UP z
    namiarami na firme gotowa wziac akurat Ciebie na staz jestes zdany na laske
    urzednikow, bo w teorii to ma isc tak: pracodawca zglasza chec przyjecia
    stazysty do UP i wymienia warunki, jakie ma spelniac ta osoba, UP znajduje
    sam kandydatow i przedstawia im oferte stazu. Bywa, ze urzednicy pomoga
    skojarzyc sie dobranej juz parze, ale nie zawsze.

    I.