PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stanowiska pracy

  • 1. Data: 2006-10-08 15:37:31
    Temat: Stanowiska pracy
    Od: "Marcin" <j...@p...onet.pl>

    Witam!

    Spotkałem się kiedyś z wersją drukowaną (obszerne tomisko) z wykazem
    stanowisk pracy (dyrektor handlowy, decyzyjny, kierownik, ....). Czy jest
    taki wykaz online ? Czy mógłby mnie ktoś poratować linkiem ? Dziękuję .

    pozdrawiam, Marcin

  • 2. Data: 2006-10-08 15:59:29
    Temat: Re: Stanowiska pracy
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Marcin wrote:

> [...]
    > wykazem stanowisk pracy (dyrektor handlowy, decyzyjny,
    > kierownik, ....). Czy jest taki wykaz online ? Czy mógłby mnie

    Jest za to oficjalny wykaz zawodow. Stanowiska to sobie firmy
    wymyslaja ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 3. Data: 2006-10-08 20:45:09
    Od: "Marcin" <j...@p...onet.pl>

    > Jest za to oficjalny wykaz zawodow. Stanowiska to sobie firmy
    > wymyslaja ...

    eeeee tam. www.hrc.pl podaje oficjalny wykaz stanowisk. Niestety od jakiegoś
    czasu płatne :(

    M.