PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mystery shopper

  • 1. Data: 2006-10-08 16:00:41
    Temat: Mystery shopper
    Od: "vicek" <v...@g...pl>

    Witam,

    Bardzo chcialbym zostac w przyszlosci mystery shopperem. Dla
    wiadomosci tych ktorzy nie wiedza o co kaman : tajemniczy klient czyli
    osoba udajaca wymagajacego klienta, ktory np wymaga dziwnych rzeczy lub
    sie awanturuje w sklepie. Kloci sie ze nie ma jego ulubionych drazetek
    albo bada rownouprawnienie wsrod pracownikow i klientow.

    czy ktos moglby podac jakies informacje, co studiowac, jakie cechy
    powinien posiadac idealny kandydat do pracy itd.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-10-08 16:15:21
    Temat: Re: Mystery shopper
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 08-10-2006 o 18:00:41 vicek <v...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > czy ktos moglby podac jakies informacje, co studiowac, jakie cechy
    > powinien posiadac idealny kandydat do pracy itd.

    Nie traktowałbym tej roboty, niezależnie od tego, jakby mnie kręciła, jako
    docelowej - dlatego studiowanie z mysla o byciu m.s. uważam za dość
    ekcentryczny pomysł.

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 3. Data: 2006-10-08 17:09:22
    Od: "vicek" <v...@g...pl>

    Tomek P. napisał(a):
> [...]
    >
    > Nie traktowałbym tej roboty, niezależnie od tego, jakby mnie kręciła, jako
    > docelowej - dlatego studiowanie z mysla o byciu m.s. uważam za dość

    wiem o tym ale jakie studia wybrac zeby miec jak najlatwiej...

  • 4. Data: 2006-10-08 18:39:04
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "vicek" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > wiem o tym ale jakie studia wybrac zeby miec jak najlatwiej...

    Żadnych.

    --
    vertret

  • 5. Data: 2006-10-08 20:42:20
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: vicek [8 Oct 2006 09:00:41 -0700]:

    > czy ktos moglby podac jakies informacje, co studiowac, jakie cechy
    > powinien posiadac idealny kandydat do pracy itd.

    Spróbuj kiedyś zrobić taki numer na własną rękę to szybko zobaczysz
    czy się do tego nadajesz :)

    A fucha nie powiem, fajna.

    KiraŽ

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want

  • 6. Data: 2006-10-08 21:25:08
    Od: kondi <k...@g...pl>

    vicek napisał(a):
> [...]
    >
    > czy ktos moglby podac jakies informacje, co studiowac, jakie cechy
    > powinien posiadac idealny kandydat do pracy itd.

    nie ma zadnych tak naprawde, ja kontroluje w ten sposob zarowno sklepy,
    restauracje jak i banki na przyklad czy stacje benzynowe, wiec rozsiew
    jest duzy, ja akurat jestem m.in. po socjologii i to przydalo mi sie na
    poczatku do nawiazania jakis kontaktow, ale widze, ze ludzie sa bardzo
    rozni, tym bardziej, ze czasem sa potrzebni specjalisci z konkretnej
    dziedziny

  • 7. Data: 2006-10-09 04:51:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    vicek napisał(a):

    > czy ktos moglby podac jakies informacje, co studiowac, jakie cechy
    > powinien posiadac idealny kandydat do pracy itd.

    Filozofie ;)

    j.

    ps. Ja widzę przyszłość w specjalnie spreparowanych do sprawdzania
    Mystery Shopperow sklepach/pubach/bankach... ;PPP

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 8. Data: 2006-10-09 07:13:55
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 09-10-2006 o 06:51:35 januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > Filozofie ;)
    >
    > j.
    >
    > ps. Ja widzę przyszłość w specjalnie spreparowanych do sprawdzania
    > Mystery Shopperow sklepach/pubach/bankach... ;PPP

    i luksusowych hotelach na wyspach Polinezji? :D

  • 9. Data: 2006-10-09 07:19:01
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    vicek napisał(a):
> [...]
    > sie awanturuje w sklepie. Kloci sie ze nie ma jego ulubionych drazetek
    > albo bada rownouprawnienie wsrod pracownikow i klientow.
    Mała korekta: osoba, która w zależności od scenariusza przyjmuje
    określoną postawę. Bada całościowo jakość obsługi klienta a nie wąską
    umiejętność radzenia sobie z trudnym klientem.

    pozdr.
    Maciek

  • 10. Data: 2006-10-09 07:30:12
    Od: kondi <k...@g...pl>

    Tomek P. napisał(a):
> [...]

    efekt badania, w ktorym bralem udzial jest widoczny tutaj
    http://newsweek.redakcja.pl/wydania/artykul.asp?Arty
    kul=16336, swoja
    droga jesli ktos ma caly artykul moze by sie mogl podzielic, albo po
    zeskanowaniu przeslac mi na maila? widzialem tylko skrot niestety :( moj
    adres to kondi10 @poczta.fm