-
1. Data: 2002-05-07 13:10:37
Temat: Specjalista ds. Obslugi Klienta/Warszawa
Od: "Anna" <a...@i...pl>
Internet Partners poszukuje do siedziby w Warszawie osób na stanowisko:
Customer Care Consultant
Osoba zatrudniona na tym stanowisku bedzie odpowiedzialna za realizacje
nastepujacych zadan:
- telefoniczna obsługe klienta
- doradztwo w dostosowaniu uslug oferowanych przez Internet Partners do
potrzeb klienta
- realizacje i koordynacje biezacych zgłoszen klientow
- analize rozliczen klientow
- wsparcie dla innych dzialow firmy.
Idealny kandydat, jakiego poszukujemy, to osoba posiadajaca ponizej wskazane
kwalifikacje i cechy osobowosci:
- minimum srednie wyksztalcenie
- doswiadczenie w obsludze klienta oraz telesprzedazy
- bardzo dobra znajomosc komputera (MS Office, programy pocztowe, obsluga
baz danych)
- podstawowa wiedza z zakresu zagadnien telekomunikacyjnych
- mile widziana bedzie wiedza z zakresu DNS i protokolow IP
- bardzo dobra znajomosc jezyka angielskiego
Od wszystkich kandydatow oczekujemy: profesjonalizmu, zaangazowania,
nastawienia na rozwiazanie problemow, bardzo dobrej organizacji pracy,
rozwinietych zdolnosci interpersonalnych oraz odpornosci na stres
Dokumenty (CV i list motywacyjny) z dopiskiem:
OŚWIADCZAM, ŻE ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 29 SIERPNIA 1997 R. (DZ.U. Z 1997 R.
NR 133 POZ.882) O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, WYRAŻAM ZGODĘ NA
PRZECHOWYWANIE, PRZETWARZANIE ORAZ PRZESYŁANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH
prosimy kierować na adres:
INTERNET PARTNERS
ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa
Dział HR
fax 534-80-01
e-mail: h...@i...pl
Najnowsze w dziale Praca
-
Tylko 30% ofert pracy ujawnia zarobki. Ustawa o jawności wynagrodzeń wiele nie zmieni?
-
Twoje dziecko pracuje w wakacje? Uważaj, bo może stracić ubezpieczenie zdrowotne
-
Wynagrodzenia - wiosna/lato 2025. Zarobki w Polsce według stanowisk i branż
-
Wypalenie zawodowe a urlop - czy wakacje są bodźcem do zmian?