PracaGrupypl.praca.dyskusje › Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?

  • 71. Data: 2014-03-30 19:34:29
    Temat: Re: Skąd się biorą wazeliniarze i podpierdalacze?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > nic tylko pytałem, ciekawi mnie jak takie ścierwo później robi
    > poszkodowanemu opinię...

    Dalej nie rozumiem, opinię ubezpieczeniową biegłego?
    Nie miałam związku, pracowałam w Warcie, jak opisałam w Biurze Informatyki,
    wdrażałam program kadrowy Prokomu.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

  • 72. Data: 2014-03-30 19:37:19
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    nie nic nie przejmuj sie moimi pytaniami,
    ale jak tak czytam Twoje posty, to wszyscy pracodawcy Cię wykiwali chyba, to
    nawet bardziej niż mnie, ale ja byłem w opozycji od razu...

  • 73. Data: 2014-03-30 21:28:09
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >...wszyscy pracodawcy Cię wykiwali chyba,
    Nie wszyscy czasem się sama zwalniałam.

    >....ale ja byłem w opozycji od razu...
    Nigdy nie działałam politycznie, ale jak pierwszy raz zwolnili mnie
    bezprawnie, a w tę robotę byłam zaangażowana, to zrozumiałam, że dla
    pracodawcy jestem niczym, jestem robolem, pracownikiem NAJEMNYM, więc MOIM
    OBOWIĄZKIEM jest mieć wszystko w dupie,
    i myślę, że to oznacza, że w tym dniu zostałam komunistką, ale na komunę,
    czyli czerwoną burżuazję nigdy nie głosowałam.

  • 74. Data: 2014-03-31 09:56:37
    Od: "Janek" <j...@g...com>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2008 22:24:56 UTC+2 użytkownik jaQbek
    napisał:
    > [...]
    > Ale się rozpisałem ;) Powiedzcie mi, skąd tacy wazeliniarze,
    > podpierdalacze i
    > dupowłazy się biorą? Pracowałem już w kilku firmach i w każdej znalazł się
    > ktoś,
    > kto jako sposób na zrobienie "kariery", wygryzienie kogoś, zdobycie
    > zaufania u
    > przełożonych, stosował podobne świńskie praktyki. I dlaczego prezesi firm
    > dają
    > się wkręcać w takie intrygi.

    Zawsze byli, są i będą.
    W każdej pracy, grupie społecznej, partii poliitycznej, szkole, a nawet
    rodzinie.
    Wszędzie tam gdzie jest hierarchia i gdzie można iść na skróty.
    Zazwyczaj wynosi się to z domu.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.