PracaGrupypl.praca.szukana › @@@@@@@ STUDENTKA SZUKA PRACY W WARSZAWIE @@@@@@@@@@

  • 1. Data: 2005-02-18 13:50:27
    Temat: @@@@@@@ STUDENTKA SZUKA PRACY W WARSZAWIE @@@@@@@@@@
    Od: m...@o...pl

    Witam!

    Jestem studentką II roku w WSAP wydział Administracja Publiczna.
    Poszukuję pracy biurowej, administracyjnej, asystenckiej,etc.

    Jestem osobą komunikatywną, ambitną, otwartą, życzliwą z poczuciem humoru,
    szybko dostosowuję się do nowych okolicznośi.
    Do moich zalet mogę zaliczyć także wysoką kulturę osobistą, punktualność.

    Pracowałam na stanowiskach:

    samodzielne stanowisko ds. pracowniczych, konsultant, specjalista ds.
    sprzedaży.

    Moje umiejętności:

    dobra znajomość PC, programów Ms Office, płatnik, e-pfron,
    obsługa urządzeń biurowych, internet.

    Posiadam prawo jazdy kat B, poparte 4 letnią praktyką.

    Jeżeli byliby Państwo zainteresowani poznać moją osobę bliżej, proszę o
    kontakt: m...@o...pl

    Pozdrawiam
    Monika