PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa o prace w Adecco

  • 1. Data: 2005-06-01 08:36:24
    Temat: Rozmowa o prace w Adecco
    Od: Mateusz Łoś <p...@t...pl>

    Witam

    Szukam na grupie czegos o co pytaja na rozmowie w Adecco i nie moge
    znalezc. Moze ktos wie?

    Pozdrawiam

    Mateusz

  • 2. Data: 2005-06-01 09:03:01
    Temat: Re: Rozmowa o prace w Adecco
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Mateusz Łoś" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Szukam na grupie czegos o co pytaja na rozmowie w Adecco i nie moge
    > znalezc. Moze ktos wie?

    Starasz się o pracę w Adecco? Jako "czasownik", pracownik adecco czy dla
    któregoś z ich klientów?

  • 3. Data: 2005-06-01 09:22:12
    Od: Mateusz Łoś <p...@t...pl>

    Maciek Sobczyk wrote:
    > Starasz się o pracę w Adecco? Jako "czasownik", pracownik adecco czy dla
    > któregoś z ich klientów?

    Staram się o pracę dla któregoś z ich klientów.

  • 4. Data: 2005-06-01 09:41:02
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    > Staram się o pracę dla któregoś z ich klientów.
    W takim razie trudno będzie określić pytania. Przeczytaj jeszcze raz
    ogłoszenie - wymagania, zakres obowiązków i przygotuj się na pytania
    dotyczące tego. Mogę Ci podać listę 100 najczęsciej zadawanych na rozmowach,
    ale jaką masz pewność, że akurat takie padną?

    pozdr.
    m.

  • 5. Data: 2005-06-01 10:08:33
    Od: "AniaManiaInska" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Mateusz Łoś" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Szukam na grupie czegos o co pytaja na rozmowie w Adecco i nie moge
    > znalezc. Moze ktos wie?

    Cześć
    I ja się podepnę pod ten wątek. Też chciałabym się dowiedzieć jak wygląda
    rozmowa kwalifikacyjna w Adecco - próbuję się za ich pośrednictwem dostać na
    praktyki letnie. Nigdy nie byłam na żadnej tego typu rozmowie - czytałam
    tylko jakieś ogólniki na ten temat.
    Bardzo bym prosiła kogoś kto już przeszedł interwiev w tej firmie o
    podzielenie się swoimi spostrzeżeniami.
    pozdrawiam
    a.

  • 6. Data: 2005-06-01 10:09:06
    Od: Mateusz Łoś <p...@t...pl>

    Maciek Sobczyk wrote:
> [...]
    > dotyczące tego. Mogę Ci podać listę 100 najczęsciej zadawanych na rozmowach,
    > ale jaką masz pewność, że akurat takie padną?

    Chodzi mi o ogólną atmosferę na rozmowach w Adecco. Czy jest bardzo
    poważna, czy to zależy od pracodawcy do którego chcę się dostać.
    Złożyłem podanie o płatne praktyki w firmie działającej na rynku usług
    finansowych. Czy właściwa rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w Adecco,
    czy już w tej firmie? Czy jeśli wymagają języków obcych, to rozmowa
    odbywa się w tychże językach.
    Może ktoś ma jakieś doświadczenia z rozmów właśnie w Adecco?

    Pozdrawiam

    Mateusz

  • 7. Data: 2005-06-01 10:30:36
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

> [...]
    > odbywa się w tychże językach.
    > Może ktoś ma jakieś doświadczenia z rozmów właśnie w Adecco?
    Z opinii, jakie do mnie docierają to ogólna atmosfera pracy w adecco jest
    nieciekawa. Nie wiem, jak przekłada się to na klimat rozmowy. Jeśli wymagają
    języka, to będą chcieli porozmawiać w języku.

  • 8. Data: 2005-06-01 11:58:17
    Od: "klon Boukuna" <r...@h...com>

    Użytkownik "AniaManiaInska" <m...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:d7k1hk$b1c$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > tylko jakieś ogólniki na ten temat.
    > Bardzo bym prosiła kogoś kto już przeszedł interwiev w tej firmie o

    Język sprawdzają testem online.
    Rozmowę przeszedłem pozytywnie (jechałem na darmo z jeleniej do wrocławia),
    ale na miejscu firma w jeleniej wybrała kogoś innego...
    gn

  • 9. Data: 2005-06-01 15:40:38
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Mateusz Łoś wrote:

    > Chodzi mi o ogólną atmosferę na rozmowach w Adecco. Czy jest bardzo

    mogles od razu o to zapytac; przypomne tylko, ze w pierwszym pytaniu
    szukales wiedzy na temat pytan zadawanych na rozmowie kwalifikacyjnej;

    [...]
    > finansowych. Czy właściwa rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w Adecco,
    > czy już w tej firmie? Czy jeśli wymagają języków obcych, to rozmowa

    zatem rozmowy kwalifikacyjne dziela sie na wlasciwe i niewlasciwe??
    powinienes zapytac osoby, ktora sie z Toba kontaktowala, czy w trakcie
    rozmowy bedzie obecny przedstawiciel klienta;

    adas;

  • 10. Data: 2005-06-01 16:09:54
    Od: "Kaczuch" <c...@W...pl>

    Wlasnie dzisiaj bylem na rozmowie w Adecco (praca dla jednego z ich
    klientow).. Byla to zwykla, krotka, typowa, 15 - minutowa rozmowa o moich
    dotychczasowych poczynaniach i wyjasnienie z ich strony, na czym bedzie
    polegala praca itd; nie bylo przedstawiciela klienta, wiec byla to rozmowa
    na etapie wstepnej selekcji; atmosfera mila, pani lekko zakrecona, ale
    ogolnie bezstresowo...