PracaGrupypl.praca.dyskusjeRejestracja w urzedzie pracy. › Rejestracja w urzedzie pracy.
  • Data: 2003-03-11 09:56:30
    Temat: Rejestracja w urzedzie pracy.
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam kilka pytań dotyczących rejestracji w urzędzie pracy.
    We wrześniu ubiegłego roku skończyłem 3-letnie studia inżynierskie i
    rozpocząłem uzupełniające magisterskie. Jednak postanowiłem je zakończyć po
    1 semestrze. I teraz mam pierwsze pytanie: kiedy mogę zarejestrować się w
    urzędzie pracy? Jeżeli zostane skreślony z listy studentów, czy może już
    teraz i po prostu nie przyznawać się że jeszcze przez kilka tygodni będę
    posiadał status studenta?
    Kolejne pytanie: czy wogóle jest sens się rejestrować? Jakie są
    korzyści(oprócz ubezpieczenia) a jakie wady? Czy uzyskam status bezrobotnego
    absolwenta jeżeli dyplom otrzymałem pół roku temu i dopiero teraz się
    rejestuje? I ostatnie pytanie: jak już pójde sie zarejestrować to jakie
    dokumenty musze wziąść ze sobą.
    Pytam o to wszystko tutaj bo niestety nie moge sie dodzwonić do urzędu
    pracy.
    Z góry dzięki za pomoc

    Pozdrawaim
    Grzegorz