PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia › Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
  • Data: 2005-06-03 12:40:19
    Temat: Re: znowu ta informatyka - teraz o kwesti wykształcenia
    Od: "Sławek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale ja piszę przecież, że od 2 lat pracuję już w jednej firmie jako
    informatyk,a teraz chciałbym przejść gdzieś, gdzie zdobyłbym jeszcze większe
    doświadczenie, gdzie nauczyłbym się więcej niż w obecnej...........Ludzie
    czytajcie dokładnie grupę, bo niektórzy to czytają wybiórczo i potm nie
    wiedzą o co chodzi:).