PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiany w kodeksie pracy a umowa zlecenie › Re: zmiany w kodeksie pracy a umowa zlecenie
  • Data: 2002-10-24 07:55:04
    Temat: Re: zmiany w kodeksie pracy a umowa zlecenie
    Od: "muniek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale nadal praktykowane ;-(

    No właśnie, ja pracuje na umowę zlecenie od 13 miesięcy i moja praca ma
    charakter pracy stałej (spędzam w biurze 8 godzin dziennie przez 5 dni w
    tygodniu). W dodatku umowy-zlecenia podpisuję w biurze pośrednictwa pracy( i
    oni mi płacą wystawiając fakturę firmie w której pracuję) a faktycznie
    pracuję w innej firmie. Jak ma się do tego prawo, i czy mam jakiegoś "haka"
    na firmę w której pracuję przy ewentualnych staraniach o normalna umowę o
    pracę?
    Wojtek.