PracaGrupypl.praca.dyskusjezasady zamieszczania ogłoszeń w "oferowana" kto tym rządzi???? › Re: zasady zamieszczania ogłoszeń w "oferowana" kto tym rządzi????
  • Data: 2004-05-20 10:59:26
    Temat: Re: zasady zamieszczania ogłoszeń w "oferowana" kto tym rządzi????
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janek <sqnx@(wytnij)op.pl> wrote:

    > czekam na to jak na zbawienie (alt.pl.praca oferowane)

    No to do dzieła!

    > ja zwalczam te checi cenzury i pyskuje ile moge zeby aktualnego moderatora

    Nie chcę Cię martwić, ale za 'pyskowanie', to można co najwyżej trafić do
    abuse.

    > zmusic do myslenia

    A uwagi natury osobowej, zachowaj proszę dla siebie.
    Jeśli nie rozumiesz istoty grup moderowanych i nie podoba Ci się ona - nie
    korzystaj. Usenet jakoś bez Ciebie sobie zapewne poradzi.

    > a wymadrzanie sie i podpieranie FAQami to praktyka irytujaca maksymalnie
    > az sie prosi zawolac FAQ yourself boyo

    Patrz co napisałem powyżej.

    > dobra koncze to nudzenie

    Ufff.
    BTW: Na przyszłość polecam pl.pregierz jako miejsce do wylewania swoich
    żali tego typu.

    --
    Przemysław Maciuszko