PracaGrupypl.praca.dyskusjezakaz konkurencji a szczegolowy obszar tego zakazu › Re: zakaz konkurencji a szczegolowy obszar tego zakazu
  • Data: 2009-04-17 19:19:41
    Temat: Re: zakaz konkurencji a szczegolowy obszar tego zakazu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gsag6a$mb3$1@news.task.gda.pl AgaZ <a...@i...pl>
    pisze:

    > Chodzi o to, że w moim przypadku to zobowiązanie dotyczy okresu trwania
    > stosunku pracy.
    > Mam obawy: Czy jeśli nie zgodzę się na podpisanie aneksu do umowy to
    > pracodawca może mnie na tej podstawie zwolnić (dyscyplinarnie)?
    Aneks do umowy to propozycja porozumienia zmieniającego.
    Nie musisz się na jego postanowienia godzić, a brak zgody nie może być
    powodem wypowiedzenia, że o dyscyplinarce nie wspomnę (oczywiście
    oficjalnie).
    Możesz natomiast otrzymać wypowiedzenie zmieniające - wówczas to zadziała
    inaczej (vide KP)
    To jednak tylko zapisy prawne, pracodawca-łajdak może zastosować różne
    nieformalne metody, przed którymi możesz się nie dać rady obronić.

    --
    Jotte