PracaGrupypl.praca.dyskusjezaświadczenie o braku dochodów › Re: za?wiadczenie o braku dochodów
  • Data: 2004-09-25 10:49:54
    Temat: Re: za?wiadczenie o braku dochodów
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 25 Sep 2004 10:13:24 +0200, NKG <n...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie pracowałem i nie mam wyrobionego numeru NIP. Czy urz?d skarbowy wyda mi
    >na podstawie numeru PESEL za?wiadczenie o braku dochodów?
    >Koledze z powiatu My?lenickiego takie wydali, ale koleżanka z Krakowa
    >musiała wyrabiać sobie NIP. Ja jestem z powiatu Proszowickiego.
    Ha! Jak tu i na p.s.prawo.* juz bylo nie raz - nie kazdy US wyrobi NIP
    osobie nie pracujacej. Powstaloby wiec mile bledne kolo. Nie
    dostaniesz zaswiadczenia o braku dochodow bo nie masz NIP a nie
    dostaniesz NIP bo nie pracujesz nigdzie :))

    A odpowiedz na Twoje pytanie jest jedna: to zalezy od widzimisie
    urzednikow i Twoich checi do walki z nimi w razie niepowodzenia. Walki
    na pisma oczywiscie.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!