PracaGrupypl.praca.dyskusjewyrejestrowanie z UP › Re: wyrejestrowanie z UP
    From: MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wyrejestrowanie z UP
    Date: Tue, 05 Feb 2008 03:08:00 +0100

    Kapsel pisze:
    > Robię dzieło, w zasadzie telepraca, umowę podpisałem i teraz czekam aż mi
    > wróci, ale jest małe zamieszanie, a data jest od 1 lutego.
    >
    > Czy jak pójdę do UP się wyrejestrować, muszę pokazać umowę, czy wystarczy
    > sama wola wyrejestrowania się?

    Parę lat temu poszedłem się wyrejestrować - mam nadzieję że nic się nie
    zmieniło.
    Pani poprosiła o umowę (chciała ksero zrobić o ile dobrze pamiętam, a
    może chciała żebym ja je zrobił i przyniósł?).
    Podałem jej ładny, około 25 stronicowy plik papierów w dwóch językach
    (teraz księgowość już naprostowała zagraniczniaków i dają 1 stronę umowy
    + 25 aneksu).
    Pani popatrzyła z obrzydzeniem, przekartkowała i oddała, po czym podała
    mi do wypełnienia druczek "Oświadczenie o zatrudnieniu" (czy jakoś tak)
    i obyło się bez ksero.

    Zapewne ciągle można tak i tak.