PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzienie podczas umowy na czas określony › Re: wypowiedzienie podczas umowy na czas okre?lony
  • Data: 2006-11-14 20:07:40
    Temat: Re: wypowiedzienie podczas umowy na czas okre?lony
    Od: pawex <""pawexxx\"@[no spam]o2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen napisał(a):
    > Pięknego dnia Tue, 14 Nov 2006 18:52:11 +0100, pawex <""pawexxx\"@[no
    > spam]o2.pl"> zakodował:

    > Wypowiedzenie dwutygodniowe kończy się trzeciej soboty od momentu
    > złożenia.
    >
    > Czyli jak złożysz wypowiedzenie między 11 a 16 grudnia to pracujesz do
    > 30 grudnia. Nie ma opcji (oczywiście poza porozumieniem stron) żebyś
    > pracował do 31 grudnia.
    >
    > Dopytaj się też, czy faktycznie zatrudnią Cię od dnia świątecznego
    > jakim jest 1 stycznia.

    Nie no oczyiście że mam pracę dopiero od 2 stycznia ale to chyba nie
    jest problem.

    O tym wypowiezieniu woem ale nie wiem czy jak powiem wczęsniej mojemu
    szefowi to czy mogą mnie wcześniej zwolnić czy nie? bo przecież oni też
    mogą wypowiedizeć mi umowę, a może nie jak ja im chcę wypowiedziec?.

    A w tej następniej firmie muszę już teraz powiedzieć że do nich
    przechodzę więc ukrywałbym to przez miesiąc.