PracaGrupypl.praca.dyskusjewycena dla copywritera › Re: wycena dla copywritera
  • Data: 2006-06-22 16:35:20
    Temat: Re: wycena dla copywritera
    Od: "konto" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem tylko od jakich pieniedzy zaczac negocjacje. Jakie teraz sa
    > stawki. Byloby to wszystko w ramach umow o dzielo.
    > Bylbym wdzieczny za wszelkie podpowiedzi :))

    Odp. 1 zł netto ,

    Jeśli nie wiesz to idź i pracuj na etat ,tam zawsze wiedzą 840 brutto za
    miesiac,
    Czemu ludzie najpierw biorą się za pracę a potem myślą , co dziennie jest
    taki post " ile bierze sie za ...."
    Kwote można poprostu sklakulować biorąc pod uwagę swoje koszty , stawke na
    rynku lokalnym .... = kwota za zlecenie

    rafal