PracaGrupypl.praca.dyskusjewycena dla copywritera › Re: wycena dla copywritera
  • Data: 2006-06-23 13:29:51
    Temat: Re: wycena dla copywritera
    Od: "iso" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuroi Bonza" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:op.tbjfomujiz0ep5@darek_sprzedarz.platinet.pl

    > Nie wiem tylko od jakich pieniedzy zaczac negocjacje. Jakie teraz sa
    > stawki. Byloby to wszystko w ramach umow o dzielo.

    Powiem tobie szczerze,
    nie ma żadnych stawek.

    Zależy dla jakiej firmy robisz, zgłoś się na prv
    jak chcesz szczegółów troche.

    Oczywiście, że za pomysł na strone jeśli leży w twoim zakresie
    to dobrze jest wziąść. Jak masz dobry pomysł to go sprzedasz
    drożej i jak już mówiłem zależy dla jakiej firmy masz pomysł.

    To by było tyle o pomysłach, bo to jest blisko aspektów reklamy.

    wr,
    www.isonet.pl