PracaGrupypl.praca.dyskusjewindykacja w call center? › Re: windykacja w call center?
  • Data: 2005-02-03 14:26:52
    Temat: Re: windykacja w call center?
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 3 Feb 2005 00:26:26 +0100, na pl.praca.dyskusje, Jan Kowalski
    napisal(a):

    > Bo zdyskredytowałeś windykację.

    To co u nas w kraju nazywa sie windykacja i firmami windykacyjnymi to jest
    kpina i zenada. Ponadto dosc czesto na pograniczu prawa. I zerowanie na
    naiwnosci ludzi. Windykacja ma swoje okreslone zasady i poszczegolne jej
    etapy to zgloszenie sie po pomoc do radcy/adwokata, udanie sie do sadu,
    uzyskanie tytulu wykonalnosci z weksla (o, nie ma sie weksla - no to o czym
    sie myslalo podpisujac umowe - no ale mozna w takim razie wystapic z pozwem
    o wydanie nakazu platnosci) i przeprowadzenie egzekucji naleznosci od
    wystawcy lub poreczycieli wekslowych.

    > Jesteś bardzo pewny siebie, a ja głowy nie dam ani za ciebie ani za
    > siebie w tej sprawie. A wiesz ilu jest choćby zwykłych pracowników,
    > którym nie wypłacono wynagrodzenia i chociaż mają wyroki z sądu pracy
    > to komornik rozkłada ręce? Bo wielu pracodawców-cwaniaków też zna
    > prawo...

    Bo o swoje trzeba umiec zadbac - zamiast sie sadzic, windykowac, etc. to
    znacznie lepiej nie dopuscic do takiej sytuacji. Ponadto temat dotyczyl
    firm windykacyjnych a one raczej nie pomagaja odzyskiwac pensji.

    > sąd działa zgodnie z własną "wiarą" a nie dowodami.

    Polemiowalbym bo z poprzekrecanych i rozdmuchanych przez prase przypadkow
    taki sie obraz sadownictwa wylania.

    > Mam dwa wyroki na swoich dłużników, a mało z tego odzyskałem...

    Bo nalezalo sie zabezpieczyc przed i nie dopuscic do sytuacji gdy nie masz
    z czego prowadzic egzekucji.

    Kyniu

    --
    _ __ _