PracaGrupypl.praca.dyskusjewiarygodność firmy › Re: wiarygodność firmy
  • Data: 2002-11-25 12:49:49
    Temat: Re: wiarygodność firmy
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a co w przypadku gdy firma ma swoja siedzibe za granica i nie ma oddzialu w
    > Polsce ?
    >
    > pytam bo mam propozycje wspolpracy od austryjackigo funduszu inwestycyjnego,
    > ponoc notowanego na tamtejszej gieldzie - tylko zastanawia mnie fakt braku
    > jakichkolwiek sprawozdan finansowych na ich stronach www.

    Nie wiem, jak w Austrii, ale np. w Niemczech prawo gospodarcze jest
    podobne do polskiego - na papierze firmowym zwykle widnieje siedziba
    sądu i nr pod jakim jest zarejestrowana firma. Nie robiłem tego, ale per
    analogia rejestr handlowy jest księgą wiary publicznej i dostęp do niego
    powinien być swobodny, tzn. dla każdego, kto ma jakikolwiek interes, by
    się z nim zapoznać.

    pzdr: Dogbert