PracaGrupypl.praca.dyskusjeweksel in blanco ?? › Re: weksel in blanco ??
  • Data: 2003-01-22 06:52:52
    Temat: Re: weksel in blanco ??
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <mraf[nospam]@tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:b0ji2h$d32$1@news.tpi.pl...
    > Agnieszko, doskonale wiesz, że bywają nieuczciwi pracodawcy i wcale nie
    > trzeba, jak sugerujesz, "nakraść", żeby pracodawca uczunił użytek z
    > podpisanego przez ciebie weksla in blanco. Wystarczy spór pomiędzy
    > pracownikiem a nieuczciwym pracodawcą, a weksel in blanco już nabiera
    > innego, groźnego wymiaru narzędzia przymusu...

    Ja o kozie a TY o wozie... :)
    Jeszcze raz... do tego tez musi byz deklaracja wekslowa, no i chyba ze w
    niej tez bedzie punkt nt sporu z pracodawca. Pracuje z tymi dokumentami 2
    lata, przewinelo sie przy mnie ok 300 osob i nie bylo jeszcze takiej
    sytuacji ze spor spowodowal uruchomienie weksla... Ja sama tez podpisalam
    taki weksel wiec chyba mam swiadomosc tego co pisze.

    Agnieszka