PracaGrupypl.praca.dyskusjewdrożenia za granicą › Re: wdrozenia za granica
  • Data: 2006-03-24 23:28:09
    Temat: Re: wdrozenia za granica
    Od: "Muchomor" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mgl" <a...@f...email.com> wrote in message
    news:e014a9$nto$1@news.dialog.net.pl...
    >[ciach] .... albo firmowa karta platnicza.

    No wlasnie tak czytam przedpiscow i troche burzy mi sie moj swiatopoglad na
    delegacje, ktory zbudowalem na wielu wyjazdach.
    Zawsze mam karte, ktora dostalem od firmy w momencie zatrudnienia i ta karta
    sluzy do oplat za wszystko w docelowym kraju podrozy: hotel, wynajecie
    samochodu, paliwo, sluzbowy browar i diety. Z tymi dietami to jest tak, ze
    nigdy mi sie nie zdarzylo (ani nikomu z moich kolegow), zebym zyjac na
    normalnym poziomie (nie McDonald i konserwy, uwielbiam zwiedzac, a z usa to
    zawsze jakis gadzet z Fry's Electronics przywioze bo 2x tanszy niz u nas)
    wydal choc polowe tego co mi przysluguje. Po powrocie po prostu oddaje sie
    rachunki do ksiegowosci i po sprawie. Prywatny budzet na tym tylko zyskuje.
    I tu sie rodzi moje pytanie - to w innych firmach jest inaczej ??? Znajomi z
    co najmniej dwoch innych firm maja bardzo podobne zasady w pracy wiec
    naiwnie myslalem, ze to standard.

    pzdr
    Muchomor